Sivut

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kuuleeks mua kukaan, vai oonksmä yksin?

Olin Jonilla torstaina ja iskä vei mut ja Essin perjantainaki Teuvalle ja oltiin kummakki yks yö ja sit molemmat kotia launtaina :) Launatina tuli Jonin kans 7kk ♥ oikeesti kuinka aika menee noin nopiaa? :o Tuntuu et oon kokoaika kirjoottaas et Jonin kans näin ja näin monta kuukautta :D Tulipas sekavasti mutjoo, sitte ku tulin kotia otin iPhonen käyttöön ku se oli tullu ♥ jeeees! ja sitte saiki aika pian lähtee isoveljen synttäreille :) ♥ Oli kiva nähdä veljee ja Nooraa (: Lähdettiin sieltä sit joskus puol 10 vähä jälkeenki niin sitte pakkasin vähä ja menin Essille yöksi Roosan ja Jennan kanssa. Oli kiva viettää tyttöjen kans laatuaikaa! Mulla oli kamera joukos mut jotenki ovelasti ei sit otettukaa sielä kuvia :o Nomut instagramis on kuvia senki edestä. Muutes kertokaa teidän instakäyttäjii ja ruvekkaa seuraamaan mua, mun käyttäjä on Yourlittleprincesss :)

Nyt on ollu tosikiva sää pihalla jo muutamia päiviä :) Niin tänäänki sai laadukkaita kuvia ku äiti halus tulla tallille niin laitoin sille vaan kameran käteen et ole hyvä ja kuvaa! :D Ja tosi kivoja otoksia sieltä tuliki ja voisin sanoo et vihdoinki oon saanu mun hepan takasi. Sara on ollu ny jonkin aikaa ihan suoraansanoen vittumaanen ratsastaa ja tallille on muutenki ollu ärsyttävä mennä ku kaikki vaan arvostelee mua ja puhuu paskaa. Ei oo siis mitää intoo mennä tallille ku heppa ei mee hyvin ja saa paskaa niskaan, mutta onneksi toi asia sai loppunsa nyt! Sara meni tänään niiiiin hyvin :) ♥ aluksi otin vaikeempaan suuntaan Saralle ja mulle (on muutes hankalaa ku molemmille vaikee suunta ymm on sama) ekaks kuolaimelle ja yritin kuulevaiseks ja sit se meni aika hyvin, vaihdoin suuntaa ja sit se meniki jo tosi hyvin. Ainut vaan et Sara oli aika laiska ja ei polkenu tarpeeksi takaosallaan, mutta Sara meni silti hyvin. Nyt tuli sit hyvät fiilikset tällepäivälle ja treenausinto! Ja äitiki kyseli et koska kisoihin ;) Äiti otti videoitaki mutten saa niitä tähän :s kokeelen joskus myöhemmin vielä saada!
















1 kommentti: