Sivut

torstai 6. lokakuuta 2011

I don't want that!

Ei kamala ku on paska fiilis, mulla on kauhee flunssa ja kuumettakin on. Ei oo kuumemittaria, ku koira rikko sen, mutta sen kyl tuntee ku on kuumetta c: Mulla on ollu kauhee tylsää ja oon muutenkin pitkästä aikaa kipeenä. Mun päivään ei oo kyl kuulunu ku vaan television kattomista, pelien pelaamista ja koneella olemista, sekä oo nukkunutkin =) Ja hei, mä leivoin ihanan toscákakun! vaikka leivottiin täs jonkun 2-3 viikon sisällä Annan kans semmosen, niin halusin ittekkin tehdä sellasen :) ja ku ei oo muutenkaan tekemistä. Otin pihalla vähän kuviakin blogia varten... ja muutenkin oon ottanut paljo kuvia. Kokeilen parantua lauantaiksi, niin pääsen Millen koeratsastamaan :) <3 Pihalla on kauheen synkkä ilma ja vettä sataa vähät väliä... Saa nyt nähdä pääsenkö huomenna kouluun ja pääsenkö Millen luo. Pitäkää peukkuja! (-----: ja pysykää te terveinä! Mä rakastan noit lämmin kuppi juomia<3 makuna omena-kaneli (: kuvankin sain siitä otettua. Tänään olis ollu koulus äikänkoe, mutten sitten päässyt sitä tekemään :( ja huomenna olisi historian koe, näkee ny pääsenkö sitäkää tekemään.... Mutta että te ette kuole kirjotuksiini, tässä teille runsaasti kuvia! ^^ Meen tästä nauttimaan mun kakkua, nähdään! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti