Sivut

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Big boys don't cry

Tiistaina oli ystävänpäivä :) Oli tosi kivaa ja koulus muutenkin oli rennompaa! Mulla oli kamera koulus mukana niin sain kuvia ihan kivasti. Menin sitte joskus vielä iltapäivällä Roosalle ja vietettiin sielä ihanien ystävien kans ystävänpäivää, siellä oli Heta, Miksu, Kinkku, Anna, Essi, Henna (= sekunttiakaan en vaihtais, paitsi et ne ei osannu olla hiljaa ku pelattiin aliasta, niin se ei ollu edes kivaa eikä siitä tullu yhtää mitään :D:D:D haha. Tässä nyt kuvia siltä päivältä ja sit tekstiä niitten jälkeen muista päivistä!







SItten oon ollu vaan tallilla ja sit oltiin perjantaina Krouvis Jepen ja Annan kans jäätelöllä :D haha... kyllä tuntui että tarjoiliakaan ei ottanu meitä tosissaan... se oli aika hupaisaa olla sielä :D mutta kivaa oli (; Ja sitten lauantaina oon tehnyt remonttihommia ja ollut tallilla, sekä ollu koiran kans ja tehny kaikee! mun motto on ollu nyt vaan että ei stressiä, ku ollu nyt niin paljo kokeita ja lisää tulossa...








Vanhojen tansseista olin ottamassa kuvia, ne kaikki näätte tuolta: www.unohtumaton.kuvat.fi

ANTEEKSI KAMALASTI! En ole pitkäääään aikan ehtinyt kirjoitella :(
Mutta yritän nyt saada ''kirjoituksia kiinni'' :D

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti