Sivut

keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Peace

Voi tätä rauhaaa ♥ aaah. Iskä ja Petri lähti Lieksaan kisoihin ja tulee vasta sunnuntaina ja Cindy termiitti lähti myös kotiinsa :) rauha on saapunut. Kylillä oon hetken aikaa ollu aina illalla, mutta en oo kyl kauaa ollu ja tänään en taida mennä ollenkaan (: Tallilla oon ollu ja Anni tuli maanantaina Oulusta ja lähti tänään niin senki kans on tullu aikaa vietettyä, ja tietenki muitten musmujen ♥ ja nyt tuli ne vaahtobileiden kuvat ja olen päässyt yhteen kuvaa jossa olen komiasti selkä kameraanpäin.... iesuksen noloo kuvaaja!!!! missä on ne kuvat missä me poseerataan hennan kans?! kiittivaaaaaan, olis voinu ne kaikki sinne laittaa ku kerta ottiki :D rage :D Tänään ollaan äitin kans oltu kauheita herkkuperseitä ja käytiin hakees subwaystä ruokaa ja mentiin jätskille :) ja ostettiin mulle hiusväri, joten uudet hiukset tänään ;) pääsee mun hiuksetki jonkun väriseksi, tummaksi siis. Oltiin kattoos koiranpentuakin, joka tulee meille elokuus :) mä valkkasin jo kenestä tulee mun rinsessa ♥ huomenna voisin postailla mun uudet hiukset ymm! Ostin eilen muutes yllätysyllätys 3 kynsilakkaa Seppälästä, sellanen neon keltanen ja perus oranssi ja punane. Ja nyt näillä näkymin lauantaina Vaasacityyn shoppailemaan äitin ja Nooran kans :) jjeeejejeee!





4 kommenttia: