Sivut

torstai 26. heinäkuuta 2012

Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt!

Nyt on samba kulkue nähty, essin kans viestetty aikaa ja oltu vaasas shoppailemassa hyvässä seurassa :) ♥ Jaku abc odoteltiin et nähdään se kulkue niin tuli siinä Essin kans sovittua et mennään mukaan ensvuonna.... mä kadun tota päätöstä ihan liikaa :D:D:D saany nähdä tapahtuuko. Mä en tiä miten mä selviin viikon ilman kavereita :/ kaikki lika kalkusta jossaki riparilla ja anna unkaris :( ja mä oon 100% varma et ku nään annan itken kaiken ikävän :D joten annaseni varaudu siihen :D Vaasassa tuli ostettuu perus valkonen pitkähihanen, luonnon valkonen pitsitoppi, mustavalkonen mekko, värikäs huivi, hiuskoristeita, korvikset ja kaikee muuta :) nyt mä en millään jaksa ettiä niitä' ostoksia ja ottaa kuvia niistä, joten sopiiko jos myöhemmin kuvaan ne :)

Tänään oon ollut Tiian kanssa kylillä ja syötiin 2 litraa mansikoita, yök ♥ :D ja sitte oon vaan ollu kotona chillaallu koiran kanssa ja tallille pitääs vielä mennä. Ku eilen ei tallille menty ku sato melkein koko päivän. Mä oon muutes ajatellu et miks kaikki dissaa iPhonea? eisitäny palvoakkaa tartte mut kumminki. Ku minkä täkia sitä dissataan vaan? siksikö ku ittellä ei oo sitä tai koska muut sanoo niin? No ihan sama mut itte kumminki miettii et miksi ku mun mielestä se on tosi nätskä puhelin ja mulla on toiminu tosihyvin eikä oo ollu moittimista :)










2 kommenttia: