Sivut

perjantai 11. lokakuuta 2013

Haluaisitko bannerin?

Joo eli otsikko kertookin: voisin tehdä muutamalle bannerin :) Lähetäkää mulle sähköpostia, kertokaa minkä levynen teidän blogi on niin tiedän minkä kokonen bannerin pitäisi olla ja sitte kertokaa toiveita, värit, tekstit, koristeet jne. Sitte vielä mä en etsi mitään kuvia, vaan teidän pitää itse etsiä ne tai omia kuviahan te yleensä käytätte :) Niin kuvatkin lähetätte myös. Kun teen bannerin sulle, se ei maksa mitään! Mulle riittää se, että mainitsette blogissanne, että olen tehnyt bannerin. Sähköpostiosoite: katri.vilperi@gmail.com. Paremmin selitettynä kaikki nämä on vanhassa postauksessa, tääällä :)

Teen tänään myöhemmin postausta vielä :) näkyillään sillon!



6 kommenttia:

  1. Laitoin sulle säpöön banneri tilauksen ! :)

    VastaaPoista
  2. ei vissii tullukkaa tona päivänä enää uutta postausta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei XD ei sais ikinä kans lupailla mitää..... ku mua hävetti "nyt jo" julkasta toi toinen ku niin vähä kuvia...

      Poista
    2. aijaa xd

      koska hevospostausta? pitääkö sun muuten ruokkia Sara, tai käydä ihan joka päivä tallilla? :)

      Poista
    3. Sitku vaan saisin tallille jonku kuvaamaan ymm.... Joka päivä nyt pitää käydä tallilla, ku tallisoppari muuttu et pitää ite siivota karsinat ja laittaa aamu- ja iltarehut valmiiksi kippoihin :) et ei ite tartte ruokkia ku laidunkaudella.

      Poista