Sivut

lauantai 17. maaliskuuta 2012

You make me smile, don't make me cry

Anteeksi, mä oon ollut erittäin ahkera kirjoittaja :D Mulla oli rippijuhlat viimmeviikonloppuna ja oon ollu kauheen väsyksis, joten en sitte silloon jaksanut kirjoitella. Ja se video.... anteeksii :D:D:D teen sen huomenna :)

Tänään olin Millen kanssa Mirjan valmennuksessa. Jännitin aika paljo, mutta en sitten jännittänyt kun päivä koitti :) koska Mille on menny tosi huonosti ratsastaessa tällä viikolla niin ajattelin ettei valmenuksesta tuu yhtään mitään. Mutta eilen se onneksi meni ihan kohtuuhyvin :) Mirja opetti ratsastamaan Milleä kuolaimella ja nätisti se rupes menemäänkin! oon Millestä tosi ylpee :) Kun saatiin Mille kuolaimelle tuli muotoakin ja kaula ja leuka rentoutu. Mille on vaan rasittava, ettäku siltä yrittää vaatia jotain tuollaasta se rupee lintsaamaan että se yrittää puskea apujen läpi. Mutta Mirja sano et se meni tooosi hyvin verrattuna siihen että Mille on aika haastava saada kuolaimelle (= edistystä mulle ja muutenkin oon tosi tyytyväinen Mirjaan valmentajana. Se auttaa kehittymään aiva huikeesti!

Äiti oli erittäin hyvä kuvaaja...... ottanu jonku 10 kuvaa ja niistä ny laitoin 2 tänne, mutta toivotaan että Meijulla on hyviä kuvia ku se oli kuvaamassa :) Mua aiva vituttaa ku Mille meni niiiin nätisti loppuakohden niin äiti ei ota kuvia.... äärrr.

Oltiin tänään tuhlaamas mun lahjakorttua Hopea-Ferettiin :) En oo varma miten kirjotetaan ymm. Ostin sieltä sitte 95e, rannekorun, sormuksen ja kaulakorun! kaikki on aitoa hopeeta ja kaikkee (: uuuuu <3 mitä korujen rakastaja siä kaupas kaikkien helyjen tarkkailijana olin aiva pökerryksissäni siellä! Jäi vielä 45e niin pääsee sitte vielä ostelemaan myöhemminkin :) vaikea valinta oli, mutta oon tyytyväinen noihin ostamiini koruihin.

Muuten tämä päivä on kulunut koneella kuunnellen musiikkia ja facebookis juttelemas ja pelaamas Bubble Witchii :D haha oon koukus. Mulla ja Petrillä on kauhee kisa kumpiko johtaa, ja nyt mä johdan! muahhah >:D Cindy tuli meille tänään hoitoon, en oo vielä varma onko se yötä, mutta kivaku se tuli :) se on niiiin sulonen ja ihana pikkuvaavi<3







2 kommenttia:

  1. koska meinaat tehä sen videopostauksen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hetiku sais aikaaseksi :D mutta niin pian kuin mahdollista (:

      Poista