Sivut

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Beez in the Trap

Joo oon ollut laiska ja en oo saanu aikaaseksi kerrota meidän lapin reissusta :D mutta nyt otin niskasta kiinni itteeni ja teen sen :)
Lähettiin lappiin perjantaina ku äiti tuli töistä. Ajeltiin asuntoautolla johki ouluun, nukuttiin yönyli ja sitte aamulla mentiin apsille syömään aamupala ja lähettiin ajelemaan Leville :) Ku oltiin perillä niin tutkitiin koko huone ja purattiin matkatavarat ja chillailtiin vaan siä. Sitte päätettiin mennä uimaan ja siel oli tosi kiva kylpylä! :) Kylpylästä ku tultiin niin mentiin syömään. Aamullaku herättiin mentiin aamupalalle ja sitte pikkuhiljaa sen jälkeen valmistauduttiin lähtemään laskettelemaan. Mulla ei oo mitään mielenkiintoa lasketella mä vaan kiroolen siä mäes :D mutta menin kameran voimmin laskettelemaan! Ihan kivaa oli, mutku mentiin jyrkkiäki mäkiä niin mä en tykänny. Joka päivä meillä melkeen meni silleen et oltiin eka aamupalalla, sitte hiihtämäs/laskettelemas/jäin kotiin dataan ja sitte mentiin kylpylään ja syömään johki (; Ittelleni ostin sieltä vaan kahdet aurinkolasit niin ja violetin pipon! :D

Sitte ku tultiin koti lauantaina niin matkanvarrella mentiin Kiiminkiin, Jääliin koeratsastamaan yks heppa <3 Se oli toosi kiva ja tykkäsin siitä. Aluksi se vain testaa et onko pakko tyylillä olemalla laiska, mut kyl se siitä sitte ku on vaan napakka. Ja tosi rauhallinen ja just sellanen ku mä halusinki! Ollaan nyt soiteltu tosi paljo sen omistajalle et se tulee meille ja näin seuraavanviikon lauantaina <3 en malta odottaa!


















Eilen oltiin kaupois ku herättiin ja oltiin syöty äipän kans mentiin eka agrimarkettiin ja sieltä tarttui mukaan vihreä perushuopa hopeella koristenauhalla joka oli pakko ostaa ku makso vaan 5e ja se on aika hieno! :) Ja sitte ostettiin kulenksuja turvajalustimiin, Horse Powerin haavasprayta, äiti osti ittelleen ratsastushanskat, mulle 2 sukat, ku makso vaan 3e ja sitte viä tummansininen koulupiiska, hehee varokaa mua :D mutta oltiin menos ostaan vain se haavaspray ja kumilenksut jalustimiin mutta... mua ei sais päästää mihkää kauppaan :D:D:D sitte sen jälkeen mentiin valttiin ruokakauppaan ja sitte tiimariin josta ostin tarroja ja vihon ja tein Saralle liikutuspäiväkirjan ;)

4 mais suunnilleen menin Annan kans niitten kyytillä Essille, joka täytti 15 weee <3 onnea :) Siel oli kivasti porukkaa ja siä oli toooosi kivaa! Annan kans lähettiin sieltä joskus 12 mais kotia ja hetken aikaa olin koneella ku äitiki tuli kotia. Menin sit joskus puol 1 tai 1 mais nukkumaan <3 ahh oli ihanaa nukkua (8







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti