Sivut

sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Rainbowwwww

Joo mä en tajua miten voi olla mahdollista, että mä oon näin laiska kirjoittaan :D mutta nyt on kyl vähä kiirekki ollu.

Meille tuli lauantaina 21.4.2012 oma hevonen, Siilin Sparta tutummin Sara :) <3 se on niin ihana sellanen rauhallinen lellivauvva! Saran kanssa alkaa pikkuhiljaa se yhteinen sävel ja mö oon niin tykästyny siihen :) ei ainakaa ollu huono ostos :D Mä en nyt oikeen osaa kertoo siitä :D tai sit oon vaan laiska..... mutta luulen et Sara tulee teillekki tutuksi ku kerron aina ku oon tallilla ollu ja näin :) Olin muutes perjantain ja lauantainvälisenä yönä huutanu: SON MUN! ku olin nähny vissiin Sarasta unta :D enkö ookki söpö :D:D:D:D heheee! Ja Saran mukana tuli satula, suitse, pintelit + pintelipatjat, satulahuopa ja kaikkee muuta :)




Sitte oon ollu keskiviikkona Jennalla, höpistiin kaikkee muksaa, harjailtiin poneja ja tehtiin kampauksia niille, sitte myös mässäiltiin, keinuttiin ja kaikkee kivaa :) <3

Eilen olin tallilla ja Sara meni tooosi hyvin ja muutenkin oon nyt tosi ylpee siitä <3 :) toivottavasti menee tänään valmennus hyvin. Anna tulee sitö valmennusta kuvaamaan, jotenka saatte kunnon jutskan siitä! :)

Ja nyt kun on tänne koomajoellekki tullu cittari, niin ollaan siä äiteen kans ravattu :D oon ostellu paljo kaikee meikkejä ja kyl yks ihana paitaki tuli ostettua :) se makso vaan kympin, niin oli pakko.

Sitte mentiin eilen vappufiilingissä vanhalle naapurille kylään, pyöräiltiin sinne ja kaikkee :D me aina pikkulikkojen kanssa nostetiin kaikille randomeille kättä ja sanottiin heps... joo meillä oli vähä omaa kivaa :) mutta oli mulla se kännykkäki koko aika kädes... hupsista :D ei siinä mitää. Iskä on ny muutenki valittanu mun puhelinlaskuista, mutta ihan sama :D ku saa ite hommata jonku tekstiviestipaketin! äitiki samaa sanonu :)








ärsyttävä virne :D i nou







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti