Sivut

torstai 16. toukokuuta 2013

Stay strong

Mulla olis teille ihan hirveesti sanottavaa ja kuvia mutta koska oon saanu ittelleni kaikenmaailman taudit ja en saa oikein teksteihin mitää inspiraatiota. Että pääs on vaikka mitä ajatuksia mutta en saa niistä sellasta lopputulosta kuin haluaisin joten päätin laittaa jäähylle noi asiat ja kertoo vaan et oon melkein hengis. Sunnuntai illa kauhee kuume ja en oo nyt siitä lähtien nukkunutkaan oikeastaan ollenkaan. Mun sormi on tulehtunu ja en pysty käsittään sitä koska sormi :DDD siis mitä vittua oikeesti :D huvittaa aiva ajatus mutta uskokaa pois se on tosi kipee etten voi tehdä sillä mitää.... se on turvonnu, punanen, siinä on joku valkonen läntti ja se on ihan tulikuuma et sitä kuumottaa. Eilen mulla meni korva lukkoon ja se on kipee niin meinaa vissiin korvatulehdus iskee oikeeseen korvaan. Kurkku on niin kipee etten pysty hätinä edes juomaankaan jos juon vettä esimerkiksi niin seki tuntuu et nielis veitsiä. Tulehdusarvot on aika reippaasti yli 100 ku olin tiistaina testeissä ja lääkärissä. Ja olin tänään taas testeis niin selviää onko arvot laskenu vai noussu. Lääkäri anto tiistaina käskyn et vuodelepo ja antibioottikuuri. Tuntuu siltä että teen kuolemaa ku on niin hirvee olo. Lyhyesti sanottuna mulla on kuumetta n. 39, kurkku tosi kipee, oikee korva mahdollisesti tulehtunut, kauhee yskä, ääni menny ja puhuminen sattuu, sekä sormi tulehtunu... hyvin menee mullaki :D Ja justku pihalla on ihanat säät ja kaikkee :( kävin tänään kumminki pikkusen ottaas kuvia ku alkaa olla jo ihanan vihreetä :) On muutes ihan helvetin hienoo olla kipeenä just tänään ku tuli Jonin kans 9 kk täyteen :(

Muttasiis kirjottelen sitte paremmin kunhan oon kykeneväinen siihen :) älkää te tulko kipiäksi! Ja tein yks päivä uuden bannerin :) musta toi on kivaa vaihtelua ku on tollanen aika perus :D








2 kommenttia:

  1. kivan turvonnu toi sormi tosiaan..:o no mut heei paranemisia sulle !:)

    VastaaPoista