Sivut

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Anyone can make you happy by doing something special

Tää viikko on alkanu kivasti ja oon ihan kesäfiiliksissä ! Koulus ei tartte enää opiskella ku sain kaikki kokeet pois alta jo maanantaina ja tiistaina ja kirjojaki saa palautella eikä tartte tunneilla ku kattoo elokuvii ja kaikkee. Vaikka ärsyttävän turhalta tuntuu olla koulus mut parempi näin ku jotain kauheeta opiskeluu. Mitää ihmeellistä ei tapahtunu viikolla paitsi et vietin aika paljo aikaa kavereiden kans :) oltiin pelaas rantalenttistä, valkosespuus syömäs kakkuu, roosalla ja sellasta ♥ oli tosi kivaa ! Olin muutes torstaina parturis :) pituutta lähti mut muuten oon tosi tyytyväinen ja rakastunu noihin hiuksiin ♥

Ollaan oltu Jonin kans viikonloppu mökillä perheen kans ja mamma ja pappa tuli myös lauantaina :) Mökillä laitettiin paikkoja kuntoon, leikattiin nurmikko, kasvimaa laitettiin kuntoon mamman kans ja tehty kaikkee muuta kivaa: heitetty tikkaa ja mölkkyä, uitu ja saunottu, lenkkeilty kummanki koiran kans ja oltu kalas :) Ja syöty kaikkee hyvää tietty ! Ja mä sitte vihaan niin paljo hyttyysiä :D onneks hyttyset ei rakastanu mua niin paljoa ku jonia :DDD mutta siis kaikkee tehtiin ja ei oo ehkä koskaa ollu noin kivaa mökillä :)

Täs tää mun viikko vähä nopeesti selitettynä mutta mulla on vähä kiire pakata ku huomenna luokkaretkelle ja en oo viä pakannu ja tallilla pitääs käydä.... apuaaa ! Mutta kirjottelen varmaan keskiviikkona ku tullaan luokkaretkeltä :) hei siihen asti ♥











2 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja mis päin teillä on mökki? :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos <3 Ja se on Närpiössä mutta se ei oo kumminkaa meidän et se on mamman ja paapan. Mut omaa mökkiä ollaan kyllä kateltu :)

    VastaaPoista