Sivut

torstai 9. toukokuuta 2013

Usko onnellisiin loppuihin ~

Tää päivä alko pahimmalla tavalla ikinä.... Meidän piti mennä Saran kans kisoihin mut aamulla ei saatu sitä lastattua, kengittäjäki tuli auttamaan ja tallin omistaja ja kaikke.... Sara ei vaan sinne halunnu siä on tapahtunu jotaki ettei se mee sinne mielellänsä. Ku sitä yritettiin laittaa sinne liinojen kans ja kaikkee niin se oli niin hirveetä katottavaa. Hevonen nousee pystyyn, pukittelee ja kaikkea mä jo meinasin et jalat menee poikki. Saralle ei onneks tullu mitää paitsi vähä pikkuhaavoja jalkoihin, toivottavasti ei sit huomenna onnu tai mitään. Itteä vaan vituttaa niin ankarasti ku ei voi kisata. Mä oon niin turhautunu, väsyny ja masentunu jo Saran suhteen etten tiedä mitä tehdä sen kans.

Tän päivän aamusta huolimatta eilen oli ihana päivä :) Kävin Saran läpiratsastaas ja se meni hyvin. Mummulla ja paapalla pitkästä aikaa, oli ihanaa olla niitten kans ♥ ne oli ostanu mulle vaikka mitä herkkuja ja olin koko päivän ihan yli täynnä :D voiko noin ees sanoa? samapatuo :) Ja mammalta ja paapalta suunnistin kylälle ku Roosa ja Janina oli jätskikiskalla ja sieltä sitte Roosalle. Roosalla maalattiin naamamme ja katottiin Suomen surkeeta peliä toiveikkaina mut paskasti meni ! Meidän panostuksesta huolimatta :D Tänään oon löhönnu kotona ja surenu kamalaa kohtaloani Saran kans (dramaattista XD) mutta sit kyselin jos joku tulis mun kans vaikka abc syömään ja Roosa tuli :) Pelastettii molemmat toistemme päivät ja oltiin eka abc'llä ja sit extemporee keksittii mennä kattomaan leffaan Iron Man 3 ja sitä leffaa ennen Siwasta hakeen mässyy (: läskit matkas XD ♥ Roosan kans on tullu vietettyy ny aika paljo aikaa ja kyl on tullu huomattuu kuinka ihana se on ja muutenki kaikki muutki meidän luokan tytyt et aiva itkettää ajatella ku on päättärit :( parhaimmat likat ikinä ootte mulle tärkeitä ♥

Täs tällänen pikapostaus ku meen huomenna Vaasaan Jonin kans niin en viikonloppuna päivittele ellen ehkä sunnuntaina :) Niin aattelin vähä kertoo jotain ja ilmoittaa et oon hengis ! Kuvia ei nyt vain oikeen ollu koneella ja en löydä kameraa :/




4 kommenttia:

  1. ettekö voi nyt ollenkaa kisaa saran kans? mitä meinaat sen kans tehä? katteletko uuden kisahepan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kisaamaan ei päästä todennäkösesti pitkään aikaan et äiti ainaki haluaa asian ratkaista ja toki minäkin mutta mä en vain jaksa enää yksinkertaisesti yrittää :D Että jos saadaan asiantuntijoiden avulla se kuntoon mutta jos ei niin sitte pitää ruveta miettimään asioita. ;)

      Poista
    2. okei, ottaisitteks sitten sen tilalle toisen hepan, vai pitäisittekö saran/ antaisitte sen ylläpitoon/ myisitte ? :) toivottavasti nyt kumminki saatte ton saran ongelman ratkastuu!

      Poista
  2. Sara ei ole menossa mihinkään ! :) mutta kiitos (:

    VastaaPoista