Sivut

lauantai 3. toukokuuta 2014

Just be you

Mietin, että mitähän ei niin perus juttuja kertoisin teille, koska on tylsää aina kertoa vain mitä oon tehnyt. Joten tässä teille mun/mun mielestä 9 outoa tapaani :D

  1. Mulla on ihan aina varpaat ja sormet jääs.
  2. Syön banaanii, vaikka oon banaanille perjaattees allerginen, niin mun kielee rupee kutittaan ja hinkkaan kielee sit hampaisiin.
  3. Kun rupeen nukkumaan mun pitää aina hieroa jalkapöytiä edestakaisin patjaa vasten.
  4. Yleensä ku oon automatkalla mä kipristän varpaani aina aurauskeppien kohdalla ja joskus jos on oikein tylsää teen silleen et kipristän aina ennen ja jälkeen yhden aurauskepin.
  5. En tykkää syödä leipää, jos esim. juusto menee vähänki leivän yli ja sen juuston pitää olla aika ohut siivu, en tykkää paksuista siivuista.
  6. Oon koneella facebookissa ja sammutan koneen, sen jälkeen otan aina puhelimen käteen ja meen facebookkiin ja ihmettelen miks avaan puhelimes facen aina vaikka oon ollu siä jo.
  7. Mä en pysty syömään mm. jukurttia ja tuoremehua ilman että pureskelen.
  8. En tykkää lyhenteistä, esim. emt, ok ja koska en tykkää niistä käytän niitä usein sit suuttuneena.
  9. Ku oon suihkus mun pitää aina pestä käsiä välis eli ku laitan hiuksiin shampoon niin pesen kädet ennenkö laitan naamaan kuorinta-aineita tmt.
                   



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti