Sivut

sunnuntai 4. toukokuuta 2014

I'm gonna live like tomorrow doesn't exist

Mulla on ollu nyt tosi kiva loma! :) Joni on ollu meillä koko loman ja vanhemmat on Vilnassa kavereidensa kanssa, niin oon saanut taas leikkiä kotiäitiä, uhrina Joni ja Petri :D Ollaan tehty kaikenlaista; vierailtiin mammalla ja paapalla, tallilla joka päivä, tehty ruokaa (oikeestaan mä tein vain xd) ja eilen oltiin illalla pallopurkkia ja kattomunaa :D haha oli kauhee into leikkiä ja energiaa niin me sitte päätettiinkin mennä leikkimään. Ja yks päivä kävin Essin kans lenkilläki :)

Vaikka kiva loma on ollutkin, silti tuntuu et tää päivä on jokin vittuuntuneisuuden huippu. Mulla on kauhee nälkä, oon väsynyt, äiti ja iskä toi vain suklaata ulkomailta ja mä vihaan suklaata… kyllä mä suklaata voin syödä, mutta siis mulle on melkeen yksiki pala liikaa päiväs, et en oikeen kauheesti syö :D salmiakki taas voisin syödä sangoittain. Niin ja kaiken noiden asioiden lisäksi äiti oli sopinut sunnuntaille klo. 11:00 kengittäjän… enhän mäny muista sellaasta koska äiti aina menee hoitaan sen asian ja mä en edes pidä oikein meidän kengittäjästä, enkä varsinkaan ku oon juuri herännyt ja en oo saanut aamupalaa. Meidän kengittäjä osaa hommansa, mutta se vain aina jankuttaa samoja asioita joka kengityskerralla :D lyhythermoisena en jaksa sellasta, mutta jos äiti käy aina hoitamas jutut niin ei mulla valittamista oo :) toivottavasti nyt en vaan piiiiitkän aikaan joudu enää menemään mukaan.

Jotakin positiivista täs päiväs on kuitenkin ollut ja se on vain materialismionnellisuus, koska äiti ja iskä toi mulle tuliaisiks paidan! Se on musta ihan yli hieno ja ei oo ihan perus paita mitä kaikilla tulee oleen vastassa :) ajattelinkin et se sopii tosi hyvin mun mintunvihreen hameen kans minkä ostin Vaasasta kun olin siellä Jonin kans viimmeksi.

Joni otti musta ja Sarasta muutamia kuvia lauantaina. Niistä tuli tosi kivoja! Vaikka heppa oliki kyseisenä päivänä erittäin ärsyttävä adhd… Jos vain mahdollista haluan kyllä ruunan seuraavaksi hepaksi :D Mun pitäis nyt lukee englantia, mutta motivaatio on ihan nollassa… en kuitenkaan pääse sitä koetta läpi ja joudun uusii kurssin :/ plaah.







Tuliaispaita äitiltä ja iskältä :) surkee kuva on joo, mut en tienny mihin muualle oisin voinut laittaa sen :D

Kesävaatteiden fiilistelyy!




Uus lempihuulirasva! täyttä rakkautta <3 :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti