Sivut

torstai 3. toukokuuta 2012

all day all night

Olin tosiaan eilen viä illalla touhaamas Vilin kanssa ja hypytin sitä ja sain muutamia hyviä kuvia! se on niin komea ja hyppää aiva sairaan hyvin :) parempaa koiraan en olisi ikinä voinut toivoa <3 Hypytin Viliä jollain 50cm esteellä ja jonku 100cm + risat trippelinä. Petrikin otti pari kuvaa :) ihana Vili <3






Maanantaina sovittiin yhtäkkiö Annan, Janinan, Hennan, Roosan ja Hetan kans et ne tulee meille ja pidetään hauskaa :) Hauskaa me sitte pidettiinki! olin kaupas ostaas kaikkee mässyy Roosan ja Hetan kans ja Anna toi pätkiskakkua aiva sairaasti. Sitte myöhemmin tuli Jeppe ja Elkkuki ja pari tystyy lähti :) mutta toosi hauskaa oli!






Tiistaina meillä oli sitte vapaapäivä ja olin vaan aamupäivällä tallilla ja olin sitte loppupäivän Tiian tykönä :) Oli kiva päivä ja ihanaa ku sai nukkua<3











Nyt oon tehny itteni kans sopimuksen et meen lenkille joka himskutin päivä! koska mua oikeesti ärsytttää ku en liiku paljoa ja muutenki :) lenkkeily on kivaa ja hyödyllistä. Ja pian on coopperiki niin samalla treenaa siihenki (: Ja Saran kans on hyvin menny ja tänään sille tulee hieroja :) oon niin tyytyväinen siihen <3 joo anteeks ku hehkutan koko ajan :D mutta ei voi mitää!









2 kommenttia:

  1. kiva turvaliivi henna. yh, rasittavaa ku pakotetaa pitää tommosii ):

    VastaaPoista