Sivut

maanantai 21. toukokuuta 2012

You'll be alright, no one can hurt you know

Tänään on ollu mulle tooosi tärkee päivä ja muutenki on ollu mukava päivä! :) Koulus ku olin niin äiti soitti et tulee hakeen mua 12 koulusta ja suunnataan seinäjokee kohti silmälääkäriin. Mentiin silmälääkäriin ja kaikki on ok ja sain lisää piilareita :) vihdoinki näkö ei oo huonontunu! Mentiin sitte viä käymään paris kaupas vähä shoppailees ku halusin, vaikka oliki kiire. Mukaan tarttu paljo kaikkee kivaa ja tosi tarpeellista (: Ku tultiin seinäjoelta mentiin äkkii tallille ku Arto tuli rokottamaan Saran ja raspaamaan hampaat niin pääsee kisoihin! jippiijaajee :D Sinne se Sara jäi nuokkuun karsinaan ja raukka on aiva pilvis :D::D:D:D se oli söpö nukkumatti<3 Tänään on siis mun ja Saran yhteisaikaa ollu tasan kuukausi!!!!!!!!! rakastan <3 :) ostin Saralle sit lahjaksi violetin riimun 16,60e makso.





H&M 3,95e

H&M 4,95e

Toppi H&M 4,95e
Shortsit H&M 14,95e

Toppi (alla perus valkone toppi siis) H&M 4.95e
Hame/Mekko H&M 7.95e

Toppi (se koralli toppi Tanskasta jonka äiti toi)
Shortsit H&M 17.95e

Mut nyt mä joudun pakottamaan itteni lukeen kemia.... tehkää te jotain kivempaa :D

2 kommenttia: