Sivut

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

I don't know nothing

Joo pyydän anteeksi tätä taukoa kirjoittamisesta... Miksi se on mulle niin vaikeeta, vaikka oikeesti pidän siitä? :D Jos jatkan kertomaan edellisestä kirjoituksesta eteenpäin niin TET-viikko suju loppuun asti hyvin ja oli kivaa :) Olin yks viikonloppu ratsastamassa Memmun ja siivosin karsinoita. Nyt tajusin kuinka ikävä mulla on ollu Memmua <3 rakastan! :) Anna oli mua auttamas ja otti kuvia ku menin Memmulla. Emma oli käskeny isänsä antaa mulle karkkipussin :D mua huvitti jotenki ja se oli tosi söpöä! hyviä karkkeja oli ja todella suloosta Emmalta<3 :D

Tallilla oon ollu nyt tosi ahkerasti ja tehny töitä Saran kanssa :) Oon nyt hypännykki sillä pariin otteeseen ja ollaan korkeimmillaan hypätty nyt se 80cm, se on mun korkein estein jonka oon koskaan hypänny! :D säälittävää eikö. Mutta kyllä mä vielä pääsen hyppäämään isompia kunhan päästään vaan vauhtiin... tai siis mä pääsen vauhtiin :D:D:D Sara on tosi unelma esteillä, mutta lihaksia pitääs saada lisää ja kuntoo kohotettuu. Tänään oli Mirjan valmennuskin ja se meni tosi hyvin! Sara liikku tosi hyvin ja sai kehuja Mirjalta (: Huomenna mennään kiertään kauppoja ja jos niistei löydy niin tilataan netistä, et shoppailua luvassa <3 meitsi elementissään!

Ja ku mami tuli eilen kotiin niin se oli toooosi ihana ja toi mulle Tanskan New Yorkerista korallin värisen topin, toisin se on kumminki enemmän oranssi ja sinivalko raidallisen topin :) kummakki ihan perus toppei mut niitä ei oo koskaa liikaa! ja tollasia mä just tarttin ja olin väreihin tosi tyytyväinen (: ja sitte se toi mulle ihanaa shimmer koostumuksellista kynsilakkaa sellasta turkoosia joka näyttää huonossa valossa vihreeltä :D mutta 1 kerros riittää ja se on kyl tosi laadukasta lakkaa saa nähdä onko se kestävää. Thanks mami<3

Tänään oon ollu siis vaan sielä Mirjan valmennuksessa, hikettäny kemiankokeeseen ja kokenut sen takia ahaa elämyksiä ja tunnen itseni oikeesti fiksummaksi! :D  ja tulin just kattomasta Diktaattori leffaa annan kans :) Oltais menty kattoon Dark Shadows mut 1. kukaan ei ollu ennemmin kattomaan sitä mun kans ja mua vituttaa se 2. tänään ei keritty ku tulin kotia liian myöhään... Mut toi Diktaattori oli ihan kiva ja kannattaa mennä kattoon jos on pervo huumori :D:D:D:D:D hehe

Yritän jatkossa kirjottaa ahkerammin mutta nyt mulla on ainaki kokeita ja semmosta, mut yritän kirjottaa ensviikolla :) ja teen sen Annan antaman haasteenkin ensviikolla, ku nyt sen sitä jaksa tehdä :D hupsista. Ja yritin tehdä teille videoo... muttajoo ei siitä sen enempää :D













2 kommenttia: