Sivut

lauantai 8. joulukuuta 2012

Live and love somebody ♥

Mun loma on ollu tylsä, mutta toisaalta voin olla ylpee siitä kuinka paljo oon tehny kaikkee auttaakseni muita :) yritin olla kiva ja yllättää teidät videopostauksella, mutta tidii video ei suostu latautumaan... ARG. Sain vihdoinki teille laitettuu noita ostoksia Ruottinreissulta :) et alhaisimpana ne, mitä ihmettä alhaisimpana :o hassu sana :D

Oon auttanu äitä ny tosipaljo sen takia ku sen nilkka on murtunu - nilkas 7 naulaa ja rautarinkula - 6 viikkoo kipsis ja tammikuun loppuun asti loma. Oon siivonnu eilen enimmäkseen ja tehny ruokaa :) kuvailin vähä jouluvaloja mitä laitettiin iskän kans ja vähä muutaki.

Oon ollu tallilla nyt aika varahin, et ku herään niin meen syömään ja puen ja reippaana tallille! (: kylsen itekki huomaa ku heti aamusta menee niin tuntuu et illalla on kauheesti aikaa ja muutenki ei tartte ajatella ja murehtia et pitääs vielä mennä tallille. Tänään ratsastin Saraa enteen alas ja tein paljo kaikkia taivutuksia ja väistöjä. Ratsastin pitkästä aikaa kannuksilla ja nätisti Sara meni :) Paitsi et Sara tykkäs leikkiä ninjaa ja otti kivoja lähtöjä ja hyppi ja pomppi :D tuntu jopa pitkästä aikaa et mulla olis mahdollisuus jopa tippua! haha :D höpsö heppa♥ Mä oon nyt ollu yhteen Hanna nimiseen likkaan yhteyksis joka on ratsastuskoululla hoitanu Saraa 3 vuotta. Kiva kuulla millanen Sara on ollu ja saatiin tietää jymy-yllätys! Saralla on varsa ♥ Sain siitä kuviakin, mutta muuta ei siitä varsasta sit tiedä, mutta uskoisin että se asuu Latviassa.

Tehtiin Tomin ja Petrin kans muumipiparkakkutaloo :) se onnistu hyvin kunnes se vaan yhtäkkii lysähti ja kuoli...  me sit vaan kuorrutetta laitettii joka paikkaan ja sit syötiin se :D pari läskii, väsynyttä ja kaikelle turhalle nauravaa tyyppii niin lopputulos on aika nice :DDD haha mut ainaki hauskaa oli vaikka mua harmitti ettei se onnistunu :> !

Jonia olis tarkotus nähdä huomenna ja toivottavasti se onnistuu ♥ rakasta niin kauhee ikävä! Ja tänään viä tehdään Annan kans jotaki muksaa, sen näkee sitte :) oon aatellu tehdä kaveripostauksen, niin teen sen varmaan tänään jos saan inspiksen, mut hetiku jaksan niin teen sen (=!








 
 
 
Tässä jotaki Ruotsin reissun ostoksia:



 
Saran varsa:

 

2 kommenttia:

  1. Onko sulla tossa ekassa puhelimen kuvassa joku kansi vai onko se säröillä? :D Jos se on kansi niin sillä saa ainakin säikytettyä ihmisiä ja se olis toisaalta hienokin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeesti rikki, tippu tienristeykseen ku ajoin aamulla skopolla kouluun :D mut se olis kyl oikeesti siistii jos sais sellasen kuoren puhelimeen :)

      Poista