Sivut

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

I feel free, i feel freedom!

Eiköhän näitä joulusii kirjotuksii oo jo tarpeeks, mut kai munki on nyt sit pakko :) Joululahjat voin esitellä myöhemmin, koska en oo saanut vielä mun yhtä joululahjaa ;)! mä esittelen joululahjat sit mahdollisimman pian.

Meillä joulu alko ihan perinteisesti sillä et aamulla joulupuuroo ja sitte tallille hemmotteleen hepo pilalle ja ratsastamaan :) ku tallilta tultiin niin sitte mentiin joulusaunaan ja sit sen jälkeen pikkuhiljaa syömään jouluruoka ja sen jälkeen ooteltiin Miksaa ja Nooraa. Ja ku ne tuli avattiin lahjat ja sen jälkeen oltiin vaan (:

Saran kans on menny ny tosi kivasti et pikkuhiljaa sitä muotoo löytyy ymm, mut nyt pitääs vaan päästä valmentautuun kunnolla... iesus se äitee sit murtaa sen jalkansa maailman paskimpaan aikaan!

Oikeesti joka joulu oon ollu kauheen ilonen et jee joulu, saa lahjoja ja on muutenki kiva tunnelma ymm, mutta nyt... ei tunnu joululta, jouluruoka ei maistu eikä mitää! mitä ihmettä tää on :/ no eikai voi sitte mitää, toivottavasti tulee sit parhain uusvuosi edes ku Joni tulee meille ♥

Tänään oon ollu Annan kans tallilla ja saanyt nähdä mitä myöhemmälle päivälle keksiis :) mul on ollut itseasias tosi tylsäki loma, pitääs keksii jotaki tekemistä mutta ei tunnu likkojenkaa kans saavan aikaseks mitää ku ei oo sopivaa päivää :/ damn.'

Oon nyt jonkin verran saanu noille minä & Siilin Sparta sivuille tekstiä mutta paljo puuttuu viä! mut käykää ihmees kumminki jo kattomas (: Mitä te ootte saanu joululahjaks? ja onko teillä suunnitelmia uudeksvuodeks?











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti