Sivut

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Everything about christmas is you!

Oikeesti mua alkaa jo hävettää :D oon maailman säälittävin ja huonoin bloggaaja ikinä :D anteeksi. Kylmä ehkä joskus ryhdistäydyn.... mä joka päivä ajattelen et pitääs kirjoittaa, mutta sitte en ikinä sitä tee :o nice.

Nyt on ollu kaiken näkööstä: seuraavan viikon sunnuntaina Jonin kans 4 kuukautta ♥! rakastan ♥

Saran kans on ny sujunu vaihtelevasti... sen kans menee niinku hyvin mut sit Sara on kauheen rauhaton ja sählää kokoaika, jippii. Niin ei oikeen into eikä mikää riitä ku Sara ei oo mihkää tyytyväinen :D voisko noin asiaa kuvailla? ehkäpä.

Oon surkein opiskelija: kokeista tulee huonoja numeroita ja motivaatio ei riitä... pitääs vaan ruveta lukeen kokeisiin niin aikasin niin se vois olla helpompaa :) muuten koulus menee ihan OK, paitsi jokku opettajat on ihan helkkarin ihania et voi olla vituttamatta!

Tänään oon viettäny päivää mun karvakuonojen kans, Ritan ja Vilin ♥ vielä illalla on sit Saran vuoro ku meen tallille :) Huomaa kyllä kuinka Rita saa liikaa huomioo ja Vili jää sen varjoon, niin on mustasukkaisuutta liikkellä. Mutta tänään mä harjasin Vilistä pussillisen karvoja - ai että ku rakastan koirien karvanlähtöaikaa :D Sitten menin Viliä kuvailemaan, ei oo hetkeen kuvailtu eikä varsinkaa Viliä niin oli tosi kiva kyl :) huomas kuinka Vili tykkäs olla huomion keskipisteenä ja mä nautin siitä että sain kuvata ja viettää Vilin kans laatuaikaa.

Olin muutes viimme viikonloppuna taas Jonin iskän luona Vaasas ja oli tosi kivaa! mä tunnen sieläki niin oloni kotoisaksi ja tykkään muutenki Jonin perheestä :) Tälläkertaa pääsin vähä shoppaileenki ja ostin 25e: hupparin ja mustan perushameen vähäniinku tuubitopin you know? ;)

Äiti kaatu viimme perjantaina jäällä ja sai kepit. Maanantaina selvis et äitin nilkka on murtunut ja joutu seinäjoelle sairaalaan osastolle. Siellä se sit tiistaina leikattiin ja nyt äiti on rautarouva jolla on 7 rautanaulaa ja rautarinkula nilkassa. Tänään äiti on kipsattu ja se pääsee kotiin ♥ mä varmaan on peljänny äitin leikkausta enemmän ku se itte sillä mä pelkään leikkauksia + viä sairaalan ahdistunutta tunnelmaa.

Mun kännykkä on ihan rikki, oo urhee iPhone :( ♥ :D se menee tälläviikolla vaihtoon ja saadaan uus tilalle :) se tippu ku ajoin skopolla niin risteykseen ja meni rikki... hups.

Eiköhän tos ollu ny tärkeimmät näiltä päiviltä :) Päätin nyt etten kerro oikeen mistää vanhoista jutuista ---> ne jää sitte kertomatta :D mut kerron kyl jos on jotain tärkeetä :>

 
 
 














 
 
 

2 kommenttia:

  1. Eh, näin vanhaan tekstiin kirjottelen vielä... Mutta mistä ostit tuon ihanan huovan? Ja paljonko maksoi? Olen etsiny kauan jo tuon väristä huopaa c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se mitään haittaa! :) kommentit piristää aina :) Ostin sen yhdelta heppakirppikseltä Kauhajoen Riimunarusta makso jotain 20e, että halvalla sai ja oon ihan rakastunu siihen ♥ :3 Että en osaa sanoa mistä noita sais :(

      Poista