Sivut

torstai 6. kesäkuuta 2013

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

Noniin nyt on saatu kesälomasta nauttia jo melkein viikon :) Oon ollu paljo kavereiden kanssa kylillä ja sitte tallille oon menny aina herättyäni niin ei siitä oo sit tarvinnu päivänmittaan stressata että pitäis mennä ja hyvin toimii et meen eka tallille niin saa tehdä kaikkee muuta loppupäivän. On ollu tosi kivaa olla kavereiden kans ja on muutenki saanu nukkua ja kaikkee :)

Sara on kipee, sillä on jokku imusolmukkeet tukossa vtj (vasemmassa takajalassa) ja sitä pitää piikittää aamuin illoin mut en varmana uskalla piikittää heppaa varsinkaan omaa :D no huomenna sit näkee. Laitettiin siihen yöksi joku haude en muista mikä haude se olikaan mutta huomenna sitte aamulla ku eläinlääkäri tulee niin näkee sitte kuinka toimitaan ymm. Mun olis tarkotus mennä tytyjen kans Teuvalle huomenna ja tulla sit illalla/yöllä pois kotia Joni mukanani mut en tiedä kuinka käy ku Sara sekotti pakan ihan täysin.... Huomenna sitte selviää vasta kaikki. Mutta ärsyttää tää tilanne ihan vietävästi just ny !

Olin tänään äitin kans Seinäjoella ku se meni röntgeniin niin mentiin vähä pyörimään kaupoissa vaikka mun ei ollu tarkotus ostaa mitää niin kyl jotain mukaan tarttu :)





Jostaki urheiluliikkeestä tarjouksesta 24.90e

Craftin juoksuhousut n. 50e
Alushousuja Seppälästä joskus viikolla Kauhajoelta hintoja en muista :)
7kpl nilkkasukkia 9.95e
Schwarzkopf BC color freeze hoitosuihke 12.50e

Bandeau 9.95e
Bikini alaosa ja yläosa kummatkin erikseen 14.95e


Ostin muutes kaikki yhdestä urheiluliikkeestä tai Lindex'sistä :)


2 kommenttia: