Sivut

perjantai 23. joulukuuta 2011

Because of you

Tänään oon ollut tallilla Annan kanssa :) Mille tuli portille vastaan ja oli muutenkin hellunen tänään<3 Kaikki jutut onnistui ongelmitta. Ratsastaessa menin vaan vähän pyöristyksiä, ku tuuli mukavasti ja Milleäkään ei kiinnostanut ja sää oli aika öö... ihana :s sato vettä, tuuli lujaa... äh. Mille meni sellasta oikein kouluheppalaukkaa joka on siltä harvinaista ja työn tulosta ;D nyt se meni automaattisesti. Sari ja Kirsi oli tehnyt meille joulukortin ja ostanut hyväskää :) Mille söi porkkanan ja kanelisokerikorpun ja mä söin keksin, piparin, korpun ja 2 enkelikarkkia :D Hyvää oli!




Sitten illalla siivoilin vähän mun huonetta, ku se oli sotkeutunut ku olin maanantain ja tiistain kotona... Iskä vielä imuroikin mun huoneen! Nyt on puhdasta ja huoneessa on kiva olla (= ja tervekkin oon, jos ei oteta lukuun sitä että nenä tukos välillä :D mutta muuten oon pirteä ymm. Oon vähän kuvaillut ja ottanut itsestänikin kuvia 8p Musiikkia oon paljon kuunnellut spotifyssa ;) hyvä paikka ! jos ei mainoksia oteta mukaan...













Pidettiin muutes keskiviikkona 8D naisten kanssa pikkujoulut :) heta, roosa, janina, anna ja henna <3 rakkaus (= Teemana oli tälläkertaa julkkikset! heta oli rihanna, roosa keisha, janina cameron diaz, anna vanessa hudgens ja henna oli paris hilton. Nyt roolit onnistu tosi hyvin :) ainiin mä olin Jennifer Lopez. Syötiin salaattia ja patonkia, terveellisesti mennään ja hyvää oli (; annetaan kuvien puhua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti