Sivut

tiistai 27. joulukuuta 2011

Better things are coming

Tänään on ollu ihan perus päivä, et ei mitään maailmaamullistavaa oo tapahtunut :) paitsi et Petrillä on synttärit! onnea pikkunen<3 Petri sai synttärilahjaksi toisen Wii ohjaimen, niin nyt on hyvä petrin kans pelailla (: mutta lisää tarvitaan ohjaimiaaaaaa. Tänään en oo paljoa kuvaillu, paitsi että kun olin tänään tallilla niin kuvasin Ellaa kun se meni Millellä :)

Olin tallilla äitin kanssa. Ella ja Jenni tuli isänsä kanssa ratsastamaan Millellä ja toi samalla ne rokotuspaperit. Kaikki meni hyvin ja ratsastus meni kivasti, paitsi et ei voinut oikein apuja ymm. käyttää, ku tuuli sen verran lujaa että haittasi ratsastusta. Mutta Mille meni muuten ihan kivasti, mutta tuuli haittasi ratsastusta vain. Mille antoi ottaa kiinni, mä hain sen ku Ella halus nähdä kuinka se mulla reagoi :) ja hyvin meni. Mille oli taas tosi lutunen<3 pusspuss.

Illalla kattoin vielä taasen elokuvan, itse asiassa katsoin kaksikin... Katoin ensin sellasta leffaa kuin A single man, mutta tuntu et se oli aiva sekava ja täynnä homoilua niin en kattonu sitä :D mutta sitte kattoin sellasen leffan kuin lumotut siskokset ja se oli tosi hyvä :) ite tykkään kattoo tollasia 'historiallisia' noitaleffoja, ne on aika kivoja (; Söin karkkia, enkä oo vieläkään päässyt lenkkeilemään, koska: 1) en jaksa 2) ei hyvita 3) ei ole aikaa, että aina on joku noista syistä :D ja ku huvittaa on kumminki kipeä.

Ainiinjooo, hups. Sain Vilin puhelimen Samsung Galaxy xcoverin käyttöön, ku Vilille sitä tarvitaan vaan hirvenmetsästysaikaan ja se on vaan talvella jonkin aikaa niin käytän sitä nyt aina ku Vili ei sitä tarvitse :) hihi<3 se on mun mielestä tosi hankala puhelin ja oon ihan tauno sen kans, mut silti se on jotenkin yksinkertanen :D hah, en tiä... Se on muutes sellanen jännä oranssi, vähä niinku ruosteen värinen... vaikea selittää :D vaikka oonkin selityksien maailmanmestari (y) Mut nähdäillään (;






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti