Sivut

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

When we stand together

Eilen oli sit niinku jouluaatto! (: Sain lahjoja ihan kohtuullisesti, mut kaikki on tosi tarpeellisia ja muutenkin tosi kivoja. Sain siis Canon eos 1100D, karvalakin, kynsikoristelusetin, karkkia + kaikkee muuta :) näätte tosta kuvasta sitte! Kuvailin illalla kameralla aiva sikana :D Ja mä en tarjua miks kaikki valittaa ku moni sai kameran... NO ANTEEKSI KU ON VAIKIAA! eikö toinen saisi olla onnellinen ku saa kameran millä saa hyviä kuvia? ja varsinkin minä joka tekee ketusti sillä kameralla kaikkea! Menkää valittajat kuuseen ja hankkikaa elämä, mä en jaksa 8) Ilta oli tosi kiva ja oon tyytyväinen mun lahjoihin ymm.













4 kommenttia:

  1. mä en ainakaa valita noista kameroista, ihmettelin vaan et kuinka kaikilla on yhtäkkiä se sama kamera :--D plus ihana toi kynsijuttu !

    VastaaPoista
  2. mä oon samaa mieltä sun kaa tos kamerajudus (:

    VastaaPoista
  3. Roosa // Mä puhuin yleisesti :D luulikko tosiaan et puhuin susta? puhuin yleisesti kaikista ihmisistä jotka on tota mieltä. Mutta joo, kiitos! (:

    Henna // kiva (=

    VastaaPoista