Sivut

lauantai 17. joulukuuta 2011

I just thinking about me

Tällä viikolla on paljon ollu kaiken laista :D Meillä oli torstaina enkunkoe, joka oli lyhyt ja mun mielestä osasin ihan hyvin :) saa nähdä mitä saan! Oon tehnyt paljon ruokaa pannaria, risottoa jne. Oon vähän valokuvaamaankin päässyt ja lakannut kynsiä :) tallilla oon ollut ja hyvin on Millen kanssa sujunut (= tänään Mille oli tosi reipas ja kulutin sen energiaa 1 ja puol tuntia :D että kunnon treenit tuli molemmille! Pian alkaa loma :) enää viis päivää ja on loma, enää siis neljä päivää koulua (= en malta odottaa et saan sen kameran<3 Perjantaina Anna ja Jeppe oli meillä :D puhuttiin henkeviä ja kaikkea sekavaa... ette halu tietää x) ja ostettiin Millelle uus loimi :) sellanen raidallinen kaulapalaton fleece, makso 27e Agrimarketista :) kuvankin sain siitä otettua! Huomenna meen joulumaatoon tallilaisten kanssa, se on muuten eka maasto minkä meen Millellä, että saa nähdä pääsenkö ehjin nahoin kotia :D Mutta innoissani olen!








Joo toi on aika järkyttävä kuva, mutta mulla oli niin kivaa ku tikkari värjäs sinisen kielen x)



Toi on hirvee kuva, mutta tollasilla rennoilla vaatteilla oon ollu :D ja huoneen siivousta taustalla!

2 kommenttia:

  1. Mukava bloggaus ^^ Lisäksi bongasin samannäköisen enkun kirjan kuin itelläni on xD Taitaa olla suosittu sarja, vaikka kaiketi aika vanha jo?

    VastaaPoista
  2. Kiitos Dogistiina :)haha, niinpä taitaa olla! :D

    VastaaPoista