Sivut

lauantai 14. tammikuuta 2012

My babies, my bitches, my darlings...

Perjantaina koulun jälkeen olin Hennalla :) Pyöräiltiin ihanas sääs erittäin positiivisena Hetan ja Hennan kans ;D Roosa tuli Hennalle myöhemmin. Otettiin kuvia, oltiin Hennan kyytis ku se ringitti ja tehtiin kaikkee sekavaa ja leivottiinki!

Anna oli yksin tallilla perjantaina ja sillon oli niin kauhee sää että Anna vain käveli ja vähä ravaili. Mille oli ollut ihan ok, mutta kuulemma Vöinön kans niillä oli jotain säätööö :D Väinö on nyt muutenkin ruvennut oleen aivan sika rasittava... orit (y)

Tänään oon pelannut tooosi paljon The Sims 3, Lemmikit, ku se tuli perjantaina niin ollu kauheet lanit :D haha! hyvä peli, suosittelen (8 Olin myös pihalla Vilin kanssa ja riehuin sen kanssa ja sitten kelkkailin sen kanssa myös ja pääsi sisällekkin joksikin aikaa :) Olin muutes perjantainakin Vilin kanssa pihalla.

Tänään olin myös Sannin kanssa lenkittämässä Fabiota ja olin jonkin aikaa myös niillä :) kivaa oli ja kiitos Sannille henkevistä keskusteluista! (=

Heti kun pääsin kotia puin äkkiä ja iskä vei mut tallille ja hain Millen ja juoksutin sitä irti kentällä :) sillä oliki kivasti energiaa :D Ja ku Mille oli tarpeeksi ringittänyt niin sitten se vaan pysähty käveli mun luo ja tökkäs turvan syliin: mä en jaksa enää! voi rakas<3 että se on sulonen (; Laitoin Millen karsinaan ja annoin Joltsulle ja Valmallekkin heiniä Sarin pyynnöstä kun niillä oli kiire synttäreille. Ja juotin Millen niin se joi kolme sangoollista, juoppo :D:D

Heti kun pääsin tallilta söin äkkiä ja toinen Sanni tuli ja mentiin pulkkailemaan sotkan rinteisiin ja mettäreiteille enimmäkseen Ilonan, Sannin ja Petrin kanssa :) kivaa oli mutta Illu taas valitteli ja itki, raukka viä niin pieni et saa kiukkupurkauksia vieläki :D voivoi!

Illalla mentiin vielä saunaan ja sitten pidettiin petrin kanssa leffailta ja katottiin Putousta ja kaikkee muuta :) syötiin keksejä, popparia ja juotiin limsaa :D namnam<3






toi paita saa näyttään lihavalta :p






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti