Sivut

perjantai 27. tammikuuta 2012

That is me

Aattelin nyt olla kertomatta mitä oon tehnyt :D muahhaaaa! ku ei oo mitään erikoista ollu, koulua vaan ja tallilla oltu :) Sen sijaan kun kerron mitä oon tehnyt kerron itsestäni :) Kun näitä raapustuksiani lukee kumminkin jonkin verran tuntemattomatkin ihmiset, joten voisin kertoa itsestäni niin saatte muutenkin tietää vähän minusta! Toivottavasti teksti ei ole tylsä...Olen 1997 syntyinen tyttö Kauhajoelta, josta käytetään nimeä Katri :) Minulla on silmälasit, mutta harvemmin niitä ihmisten ilmoilla käytän, mutta piilolinssejä sensijaan käytän paljon. Pukeudun yleensä pillifarkkuihin ja siihen jonkinlainen paitayhdisteltä tjn, esim. toppi ja neule. Meikkaan, käytän jotain peitevoiteita, aurinkopuuteria, ripsiväriä ja kajaalia tai luomiväriä jos jaksan :D mutta koulussa tulee huulia voidella aina vaseliinilla! Minulla on sinset silmät, luulisin... ja minulla on tällähetkellä ruskeat hiukset, jossa pitäisi olla blondeja raitoja, mutta tarkoitus olisi värjätä hiukset ennenkuin pääsen ripille 11.3 :) ihana juurikasvu<3 :p

Luonteeltani olen aika tempperamenttinen ja sanon muutenkin asiat suoraan. Ja minulla on käytäntö, että jos on minulle mukava olen myös sinulle :) Olen aika jääräpäinen ja en tykkää myöntää asioita, mutta joskus myönnän. Oon periksiantamaton asioissa, jos asia on minulle tärkeä (=
Minulla on oma koira, Vili Vilperi jämtlannin pystykorva uros :) ja sitten on myös hamsteri, Nevalaid Pride venäjänkääpiöhamsteri naaras (: kummatkin energisiä ja tohukkaita ihania eloisia persooniansa. Sitten minulla on vielä Emilla MS torinhevostamma vuokralla Seinäjoelta. Millen vuokrasopimus on toukokuuhun saakka ja sen jälkeen olisi tarkoitus ostaa itselle oma hevonen! en malta odottaa (= Tykkään eläimistä paljon ja muutenkin rakastan touhata niiden kanssa ja viettää aikaa :) en kyllästy koskaan! Minulle eläimet ovat pikemminkin elämä tai elämän tapa. Eläinten lisäksi oon kiinnostunut valokuvaamisesta ja käytössäni on Canonin eos 1100D, tosta kamerasta on vähän kokemusta, mutta opettelua kehiin (; Ja tietysti rakastan naisena shoppailua!!!

Kavereita minulla on mielestäni riittävästi. Ja koulussa pyörin 8D'n naisten kanssa :) ihania<3 Anna, Roosa, Janina, Heta ja Henna (: Ja meidän luokan pojista ei sitten puhutakkaan. Ei oo toisia niin ääliöitä :D haha, mut kyl niillä on kivat jutut ja mukavia jos ne vaan haluaa!

Voisin piristykseksi laitella vähän satunnaisia kuvia (=



2 kommenttia:

  1. Mun korut ja vyö tos vipas kuvas :D haha, komiaaaa :D

    http://hennabanaani.blogspot.com/

    VastaaPoista