Sivut

perjantai 6. tammikuuta 2012

I'm sitting here in my boring room

Soriiiii :s en oo keriinnyt/jaksanut kirjottaa... no kyllä se tästä :D Tämä viikko on menny tosi nopeesti, oon vaan yleensä nukkunu tosi paljo, sit ollu koneella ja menny tallille ja ollu muutenki mun eläinten kans<3 Mut nyt tällä viikolla oon yrittäny olla kavereitten kans (;

Viimme sunnuntaina Roosa kapusi vihdoinkin Millen selkään! haha, naaw ku oli söpö <3 :) Kaikki meni hyvin ymm. Enää Heta ja Henna on jäljellä meidän luokan tytöistä... vaikkei niitä kyllä paljoa olekkaan :D

Nyt on se kamera innostus jääny vähemmälle, joten en oo oikein kuvaillukkaan! Mutta huomenna vois Milleä kuvailla ja sitte Viliäki olis kiva, ku vihdoinkin on valkoinen maa :) Anna sais tulla mua ja Milleä kuvaamaan, kunhan sieltä unkarista tulis... voi että on ikävä<3 :o

Torstaina Henna tuli meille :) hihi! Henna sano et se tulee siinä 4-6 mais, mut sit se oliki tulos jo 3 ja olinkin tallilla xD joten henna tuli sit tallille ja käveltiin sieltä kotia ja oltiin meillä, kerittiin datailemaan ja ottamaan kuvia ja vähä herkuteltiinkin, mutta aika jotenkin valui käsistä... :>

Oon nyt vähän shoppaillukki ;D tilasin cdon.com'ista pelin! se on harvinaista multa :D tilasin sen Sims 3 Lemmikit, kehkeh. Ja sitten oon ostanu kahdet uudet rintsikat :) ne on kivat ja kivalta ne on tuntunukki :D hah.

Mä en oikeen ees muista mitä oon tehnyt :D laitan kuvia niin annetaan niitten puhuu 8)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti