Sivut

maanantai 15. huhtikuuta 2013

When everything is wrong, you make it right

Hihii hyvillä fiiliksillä tää kirjoittelen vaikka onkin ollut paluu arkeen ja kouluun on pitäny mennä! Täs hetkisitte ku selailin facebookkia tuli mieleeni yks asia mikä mua on mietittäny monesti aijemminkin. Miks facebookis on kuvia missä on vaikka joku kärsivän nälönen ihminen ja sit siitä kuvasta pitää tykätä koska välittää ja jos ei tykkää on sydämmetön.... siis miksi? Eihän tollanen kuvien tykkääminen todista kenestäkään mitään tai kerro millanen ihminen on tai mitä on tehnyt väärin jne. Ja sit on niitä kuvia mis on joku puolalaston nainen millä on isot tissit ja vitun iso perse että se muka näyttää "hyvältä" niin siitä kuvasta pitääs tykätä todistaakseen että ei oo homo. Siis eihän tollases oo mitää järkee :D musta ainakaa.

Muttasiis asiaan :) Oon kotiutunut hyvin ja on ollu ihanaa palata arkeen. Perjantaina menin skopolla kouluun ja hain Annan matkan varrella, käytiin siis molemmat tekemäs vain äikän koe ja sieltä sit lähettiin heti kotia ku ei jaksettu koulus olla :D Anna oli kipeenä ja mä muutenvain väsyny ku tultiin yöllä puol 3 kotia. Koe meni musta ihan ok ja oon saanu enkun kokeesta 7 puol eli saan sen 8 pidettyä eli oon erittäin onnellinen siitä :) sekä saatiin tänään matikan kokeet niin sain siitä 7 niin seki on hyvä! Voi joillekki olla outoo et oon onnellinen ku saan 7 kokeesta mutta mä vaan oon niin huono koulus ja lukioon meinaan mennä.... hups :D Ku pääsin koulusta kotia söin vaan nopeesti jotain ja lähdin tallille. Voi että ku Saraa oli ollukki ikävä ja meinas aiva itku tulla ku näki sen ♥ Ja mulla on aina se tunne ku istun tyyliin parinki päivän tauon jälkeen Saran selkään niin oon niinku olisin kotona et on sellanen tunne et on siellä mihkä kuuluuki. Myöhemmin Joni tuli sit meille ja sit mentiin illemmalla Ämmän (Essin) synttäreille viettään iltaa kavereiden kans :) Oli kyl tosi ihanaa olla Suomessa ja kotona ja muutenki ihana päivä ku just näki Jonin, kavereita ja pääsi Saralla ratsastaan niin parempaa päivää ei olis ollu :)

Lauantaina oltiin vaan Jonin kans laiskoja eikä tehty yhtää mitää mut illalla mentiin skopolla ajelemaan tielle mihkä oli satanu lunta ja sit Joni onnistu kaataan meidät skoponki kans luisuttii vaan hienosti... :D Ei onneks käyny kuinkaan mut Joni ei uskonu mua ja ajanu hiljaa vaan sen oli pakko ajaa lujempaa :D No mä oon ihan samanlainen et kaikki melki pitää oppia kantapäänkautta ! Äiti oli Robinin keikalla töissä lipunmyynnis niin se toi mulle tuliaisiks sieltä Robin kynsilakkoja ♥ jee ihanaa mä en ikinä saa tarpeeks kynsilakkoja ja sit se toi Petrille "tikkarin" mikä paljastu huulikiilloks xD joten sain senki :)

Sunnuntaina Joni haettiin aika "varahin" et hyväku olin täysillä matkas ees ku olin niin uninen :D Mut ku Joni oli haettu mä siivosin mun vaatteita pois pesuun ja matkalaukkua tyhjäsin, pesin jopa ite pyykkiä! Pesin vaan kokopäivänä pyykkejä, tein ruokaa ja olin tallilla. Oikeen kunnon vaimoainesta :D (y) noei. Sit illalla viä menin Annan kans lenkille ja puhuttiin paljo :)


Annalta tuliaisii Unkarista ♥

Sain nääki Annalta ja toi pinkki hohtaa pimees ;)

Heilahtanu kuva mun laukusta minkä ostin Espanjasta :> Mun instan seuraajat on nähnykki tän jo :)



Päivittelen yleensä vähintään kerran päiväs instagramiin kuvia niin kannattaa seurata mua siellä jos sellasta sattuu käyttämään :) löytää nimellä yourlittleprincesss (huomioi kolme s - kirjainta!)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti