Sivut

tiistai 23. huhtikuuta 2013

This is the moment

Tänne kaipailtaisiin vielä paaaaaljon kysymyksiä :) ! en vielä tee sitä ku ei oo riittävästi kysymyksiä.

On niin ihanaa ku lumet on sulanu ihan hirveetä vauhtia ja pihalla alkaa olla jo tosi lämmin. Pyörällekkin on saanu heittää hyvästit ja skopossaki on jo yli 500km tullu :D Oon nyt saanu kauheen innon ruveta treenaamaan Vilin kans :) Vaikka Vili onki jo 7 niin ei se ikä haittaa, kiva vaan ku saa tekemistä ! Oon niinku aatellu et harjotellaa kaikenlaisia tottelevaisuus juttuja ja sellasia aika perus :) Ja sit kohotetaan kuntoo, tavalla mitä Vili rakastaa, eli esteitä ! Vili tykkää ihan hirveesti hypätä, energiaa ja ponnua piisaa. Nyt ollaan päivittäin touhuttu perjantaista lähtien :) tänään ei ehkä välttämättä ku pihalla näyttäis satavan ja saa nähdä meenkö tallillekkaa :/

Joni oli meillä viikonlopun ja tehtiin taas paljo kaikkee mitä kerkes :) Oltiin kattoos Karhun peliä ja ne voitti! Oli kyl ihan sairaan jännittävä ja tiukka peli ! Sitte Joni on ollu mun seurana tallilla ja sunnuntaina ku Jonin äiti tuli hakeen sitä niin mentiin eka tallille ja oltiin siellä :) Me laitettiin Sara valmiiksi ja sit läpiratsastin Saran ensin ja sit Niina pääsi ratsastamaan Saralla. Ja hyvin meni, on Sara vaan paras ♥ Eilen tallilla olin Annan kans ja Sara oli taas ihan super ! Yritin laukanvaihtoja jotka muuttui yrityksestä teoksi ja vaihdeltiin puhtaasti Saran kans laukkoja :) Ja muutenki meni hyvin ja lopuks liikettäki irtos hyvin ! Niin Anna ratsasti Karolla ja niilläki meni hyvin :) Mikä siinä muutes on et ku tekee laukanvaihtoja hobuunen sekoo ihan totaalisesti? Saraki pimahti ja yritti ryöstää :D No sain sen hallintaan ja jatkoin laukkaa mut mua jäi vaan niin huvittaan se :D Ku hepat aina kauheesti intoilee vaihdoista tai ainaki mitä mä oon paljo nähny :D mikähän siinä on :D

Mua nykyään vissiin mietityttää kauheen moni asia? tai ärsyttää miten sen nyt ilmaiseekaan. Esimerkiksi se ku koulus parisuhtees olevat ihmiset vähä liian avoimesti ilmaisee rakkauttaan... Ei koulus musta tartte vetää armottomia kielareita huomionkipeenä et kattokaa kuinka söpöjä ollaan. Eikö se olis vaan järkevempää pitää kädestä kii ja aina ku joutuu meneen antaa sellasen pikkupusun? No ei sillä niin väliä oo mut tää on mun mielipide asiasta :D

Olin muutes eilen Marmaras syömäs Annan ja Kimin kans pizzaa ja mentiin sen jälkeen Valkoseenpuuhun "kahville" :) Hyvää oli ja en syöny kyl mitää sen jälkeen enää :D Sain muutes vihdoinki ostettuu ne ripsientaivuttimet ku mun vanhat meni rikki :) nii nyt kelpaa. Tuntuu et oon kauheesti sopinu tälle viikolle kaikkee, mut katotaa ny miten kerkeen jokapaikkaan :D Jää nähtäväksi meenkö teuvalle tänään :)




Mun kaverin koira karkas perjantaina niin iskä oli löytäny sen ja ottanu kiinni :) Se oli sit mun kaverina leikkiis pallolla, söpö Kara ♥






Maailman ihanin hymy ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti