Sivut

lauantai 13. huhtikuuta 2013

Tenerife, Playa de las Americas

Oisin pystyny kirjoittelemaan Espanjasta mutta siellä ollessani ei ollu oikein kiinnostusta ollu ja en saanu oikein kuvia lisättyä.... eli yritin kumminki mutta luovutin ja päätin kirjoitella ku oon kotiutunut :)

Oltiin siis Teneriffalla Playa de las Americas jos jollekki on jääny se epäselväks :D Ja hotellin nimi oli joku Compostela Beach ja se osottautu ihan hyväks hotelliks :) Lähellä oli paljo kaikenlaisia kauppoja ja ostoskeskuksia ja hyviä ravintoloita ja ranta oli tosi lähellä kans.

Espanjas oli kivaa mut kaipasin tosi paljo tiettyjä ihmisiä ja alko kyllästyttää samat rutiinit päivästä päivään. Olisin tarvinnu jotain kavereita mukaan tai jotain niin olis ollu tosi kivaa :) Joka päivä oltiin ottaas aurinkoa mahdollisuuksien mukaan ja uimas, shoppailemas ja syömäs ravintolois + kaikkee muuta esim. pelattiin paljo korteilla ymm (: Oli kyl toisaalta kiva olla lämpimäs maas ja perheen kans. 

Emmä jaksa sen kummemmin selitellä ku musta kaikki on niin päivänselevää mitä ulkomailla tehdään :D Uudistan tän blogin ulkoasun heti ku saan inspiksen noista lomakuvista ja teen Hennalle sit samalla sen bannerin ;) 

Paita Bershkasta 30e ja housut 20e Sarasta



Mun uus rakkaus ♥

Vähä helyjä ;)







Viva la Juicy La Fleur ja Madonnan Truth dare





3x Yes Loven kynsilakkoja :) 2e/kpl



Näin mä pelaan ku oon liian lyhyt :)

Joni halus tämän tänne XD ihana eikö



6 kommenttia:

  1. kiva koru tos yhes kuvas;);) ja joo oli ihana:D

    VastaaPoista
  2. Oletko ladannut jostain jonkun ohjelman millä teet noita bannereita? Haluaisin itsekkin koittaa tehdä noita, mutta en löydä mistään mitään ohjelmaa millä niitä tekisin.

    VastaaPoista
  3. antoko sun vanhemmat sun juoda breezereitä siä ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä ja mä oon itsekkin ihmetellyt sitä todella paljon :D

      Poista