Sivut

tiistai 30. huhtikuuta 2013

Tonight is the night, we'll fight till it's over !

Viikko on menny tosi kivasti ja oon ollu ny extra tunteja koulus et pääsen muutamis aineis selville vesille. Ihanaa ku ei tartte huomenna mennä kouluun ! Siitä tuliki mieleen et hyvää vappua ♥ Oon molempien koirien kans treenannu kaiken laista ja alkaa pikkuhiljaa Ritaki antaa periksi mulle. Oon ollu kumpaaki koiraa kuvaamassaki ja äiti tuli tallillekki kuvaamaan mua ja Saraa :) Saran kans on menny hyvin, huomenna olis tarkotus hyppiä esteitä ja kattoa mennäänkö seuraavan viikon torstaina kisoihin.

Viimme viikonloppu tuli oltua Teuvalla, olin Jonilla koko viikonlopun :) Oli tosi kivaa ja vietin ny myös Mariannan - Jonin pikkusiskon kans aika paljo aikaa ku Jonilla oli menoja. Ja tutustuin muutamiin uusiin tyyppeihin (: Jonin oli tarkotus tulla meille tänään mun seuraks ku Petri vaan pelaa kokoaika ja vanhemmat on johnaki synttäreillä jossaki kauempana ja jää yöksi. Mut sitte tuli mutkia matkaan eikä Joni sit tuukkaan. Mua vitutti se niin ankarasti ettei mitää rajaa mut onneks mulla on ihania ystäviä jotka pelasti mun vapun ♥ Nyt siis Roosa, Anna, Heta ja Henna on tulossa meille ja vietetään iltaa tyttöjen kesken :) hihi ♥ tätä on odotettu ja suunniteltu kauan ! Janina vaan puuttuu :'(

Viimme viikolla mulla tuli tosi hyvä olo siitä et yks Verna mun yks "tuttava" kyseli et saako se tulla mun kans tallille et opettaisin sitä heppojen kans niinku varustamaan ja sellasta + ratsastamaan kunhan uskaltautuu :) Niin tottakai mä sit olin et ihan mielellään saa tulla mun seuraks tallille ! Verna sitte tuli mun kans tallille torstaina ja opetin sitä ja meillä oli tosi hauskaa yhdes :) Ja se uskaltautu jopa istumaan seläski ku taluttelin :) !  et tosi hyvin meni. Mut mulla tuli tosta jotenkin niin hyvä fiilis koska mä tiesin sisimmässäni kuinka tärkeetä se on Vernalle. Mä oon ollut samassa tilanteessa ja muaki on otettu aina mukaan ja oon tullu aina hirmu onnelliseksi :) Niin halusin et Vernaki saa kokee sen, että seki saa toteutettua omaa unelmaansa niinku mäkin oon saanu :)

Mulla on nyt kauhee into päättäreistä koska mulle on tilattu ny mekko sinne :) saatte siitä kuvaa sitku se on tullu periltä ja kerron siitä muutenki sit tarkemmin. Niin nytte on jo yhdet kynnet tehty kokeilumielessä että millaset kynnet teen sinne päättäreihin ;) joo oon kauhee perfectionisti jos on juhlien ulkoasustani kyse ! Annallekki oon kynnet luvannu tehdä :) ja muillekki halukkaille voin ;) *vinkvink* Kengät mulla on jo sinne ellen osta jotain korkeempia ja olis kyl kiva jos olis korkeemmat korot... hmm... se riippuu ny siitä kuinka pitkä se mekko tulee olemaan ymm (: Ja en viä tiä meenkö kampaajalle vai en. Se riippuu vain siitä saanko tehtyy itelleni kestävät kiharat ku mun hiukset on niin homot et ne suoristuu aina et ne on ihan tikkusuorat eikä kiharat oikein pysy ku 3 tuntia ehkä? :D

Tänään Niina menee ratsastamaan Saran :) Koulun jälkeen mentiin Roosalle, haettiin sen rahat ja mentiin kauppoihin. Sen jälkeen vein Roosan kotia ja tulin ite kotia ja rupesin heti siivoon ja kuunteleen musiikkia. On tosi hyvä fiilis taas ku on tehny jotain hyödyllistä ku oon siivonnu koko yläkerran ja alakerras järjestelly paikkoja :) äiti saa olla ylpee musta ! Ja nyt sit aattelin et on hyvä tilaisuus julkaista noi vastaukset kysymyksiin ja tehdä tää postaus julkaisukelposeksi ku täs on jo ihan liikaa kuvia :D mutta toisaalta musta se olis aika kiva (: Mutta mun pitää mennä tästä pikkuhiljaa laittautumaan ja sit viettään iltaa likkojen kans ! Sieltä on tulos sit paaaaaaljon kuvia niin teen sitte siitä vielä kunnon postauksen :) Moikkamoi ja hyvää vappua viä murut ! ♥


























2 kommenttia: