Sivut

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Haaste

Mä päätin olla tekemättä joittenki haasteita >:D anteeksi mutten millään jaksa, mutta tän Loviisan antaman haasteen halusin nyt tehdä :) Kiitos Loviisalle haasteesta! (;

1. Haluaisitko muuttaa jotain itsessäsi? Jos haluaisit, mitä se olisi?
Oon ihan tyytyväinen itteeni, mutta kyllähän mä haluisin muuttaa ittessäni sen et mulla olis laihemmat reidet :D muuten oon ihan tyytyväine itteeni.
2. Ketkä on sun 5 parasta kaveria?
Tietysti 8D'n ihanat naiset :) korjaan nykyään 9D'n! eli Roosa, Anna, Janina, Henna ja Heta <3
3. Oletko ihastunut?
Olen.
4. Millainen olisi unelmapoikaystäväsi?
Rehellinen, mukava ja sellanen jonka kans voi olla oma ittensä! sellane ihana komistus.
5. Onko kivaa?
On :D:D:D:D:D
6. Poltatko/juotko?
En juo enkä polta :)
7. Haluaisitko muuttaa? jos haluaisit, niin minne?
Tällähetkellä en halua muuttaa minnekkään (:
8. Oletko tyytyväinen lukijamäärääsi blogissasi?
Olen, mutta tottakai haluaisin lukijoita paaaaljon enemmän ;) !
9. Mikä on lempivaatekauppasi?
Varmaan New Yorker :)
10. Kauanko oot pitäny blogia?
Aika kauan kyllä... en edes muista! mutta jokusia kuukausia :D olipas hassu sana...
 
Omat kysymykset:
1. Miten vietät/vietit juhannuksen?
2. Mitä kuuluu? :)
3. Mitä mieltä olet anonyymeistä?
4. Kerro 3 sinua kuvaavaa positiivista ja negatiivistä adjektiivia
5. Tykkäätkö haasteista? 
6. Millainen perhe sinulla on?
7. Mitä sinulla on päällä tällähetkellä?
8. Olet käynyt ulkomailla? jos olet niin missä? :)
9. Kuinka monta lukijaa haluaisit blogiisi?
10. Mitä harrastat? (:
 
Ja haastan seuraavat ihmiset:
Anna, Roosa ja Henna :)
 
216_large
 
579878_3289117993419_96092698_n_large
 
Imgp8272_large
Tos pari random kuvaa WeHeartItistä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti