Sivut

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Part of something

Tän viikon oon nyt ollu Annin kans ku se tuli Oulusta :) Ja oon ite viel piiiikkusen kipee mut oon silti Annin kans ymm :D badääs. Ja oon ollu Hennan, Roosan ja Essin kans kylillä yks päivä. Vilin kans on tullu oltua ja pyrin olemaan sen kans nyt jokapäivä! (; Tänään oon aatellu et teen kaikkee hyödyllistä. Voisin siivota mun huoneen + yläkerran, käydä tallilla, mennä ehkä palkkioks leffaan ja olla Vilin kans :) ja sit tietysti Annin ja Iidan kans olla. Et tälle päivälle on paljo kaikkee suunnitelmii toivottavasti ehdin kaiken toteuttaa. Eilen olin aika myöhään Annilla. Me katottiin leffaa, puhuttiin sydämmen kyllyydestä ja oli tosi muksaa (= Niinjoo oon unotanu varmaan sanoo et Iida tuli Annin kans Oulusta :) Muttajoo tää on kauheen sekava mut ajattelin ilmoittaa et oon hengis :) Ja kuvia tältäviikolta:









1 kommentti: