Sivut

maanantai 25. kesäkuuta 2012

Juhannus

Lähettiin torstaina mökille kun äiti tuli töistä :) Ja oltiin mökillä sitte sunnuntaihin asti. Oltiin sielä ihan sukulaasten kans et sielä oli meidän perheen lisäks mamma ja pappa, sekä kummisetä perheineen. Mamma ja pappa osti meille lahjaksi mökille trampan, niin tottahan me oltiin trampalla sit tooosi paljon! ;) nyt on enempi tekemistäki mökillä, ja tekemistähän me ollaan sinne kaivattuki. Aurinkooki yritin siellä ottaa ja kokoaika hilluin siel jossain bikineis mut emmärusketu :( ottaa aiva päähän! no... kai sitä pitääs maata auringos koko ajan :D mut ei sekää ny oo kivaa. Tykkäättekö te oikeesti vaan maata aurikoa ottaas tyyliin nolife? mä en ainakaa :D Meillä oli tietenki eläimiäki mökillä mukana, Nita ja Vili :) Sara jäi kotitalliin Kristan hyvään hoitoon, kiitos Kristalle ku hoiti Saraa ♥ Vili nautti täysin siemauksin olla mökillä huomion keskipisteenä ja olla seurapoikana :) jaku kotia tultiin niin näki et Vili oli ihan väsyksis ja nukku vaan, tuitui ku soli niin söpö ♥ joo kivaa lässyttämistä :D no ei voi mitää. Mä oon ite rakastunu ihan tyysti noihin Ben & Jerry's jäätelöihin ♥ jotain niin rakkautta :) hinnalla ei väliä. Mökillä tosiaan uitiin, saunottiin, katottiin leffoja, pelattiin wiillä, oltiin trampalla, otettiin aurinkoo ja tehtiin kaikkee tyhmää :D mut kivaa oli (: mä en ainakaa kaivannu mitää perus teinikännejä joittenki kavereitten kans tuol jossain :D on se kiva joskus olla sukulaisten kans :) Ja kaikista tärkein asia..... MÄ SAAN IPHONEN TÄLLÄVIIKOLLA ♥♥♥♥ oon ihan rakastunu siihen :D sanokoot muut mitä lystää mut mä tykkään! Nyt mä ymmärrän Hennaa todellakin mitä se on joutunut kärsimään :( ♥ tää odottaminen on täyttä tuskaa :D















2 kommenttia:

  1. vau tosi hienoi kuvia! pitää kattoo jos jäisin vaikka seurailee tätä blogia :)

    http://siilljjaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista