Sivut

keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Heartbeats

Vihdoinki eilen sain sit sen iPhonen :) ♥ enempää en sitte hehkuta ettei taas ruveta muksasti valittaan :p Ostin eilen myös iPhoneen sellasen Bumber suojahommelipommelin :D et ne tulee vaan siihen kännykän reunoihin, eikä takakanteen ja itseasias tää on tosi kiva :) ku mun mielestä tää on ulkonäöltäänkin hieno puhelin. Oon siihen sit ladannu musiikkia ja pari pelii. Janyt ku oon ollu tallilla, oon tullu jotenki hyvälle tuulelle ja tunnen oloni kauheen turvalliseksi. Mä en tiä mistä se johtuu mut Saran kans on niin ihana viettää nyt aikaa ♥ se on vaan päivä päivältä mulle tärkeempi, enkä halua edes ajatella jos joutuisin luopuun siitä... Mä pyrin nyt nauttiin Saran kans jokaisesta hetkestä ja kehittyä Saran kanssa (; Mulla on ollu kohta jo viikon mieles et voisin siivota äitin mieliks talon, mutta en oo millää saanu aikaaseksi! ehkä tänään? sitäpä ei tiedä. Sit olis kiva jokupäivä täs kuvata Viliä ja muutenki puuhailla sen kans oikeen kunnolla kaikkee, vaikka hypyttää sitä tmt :) mullon kauhee ikävä mun kaikkia kavereita, kukaa ei pyydä mua mihkää ja sit jos mä pyydän jotain niin ne ei vastaa tai mitää... höh :p




5 kommenttia: