Sivut

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

I get this feeling

Kesäloma on lähteny kivasti käyntiin ja veljen pikkukullannuppu Cindy on ollu meillä ny hoidos Cindy on mun mielestä huomattavasti aikuustunu mut kyl se siitä viel lisää :) Saran kans on menny hyvin, mut tarkemmin siitä löytyy täältä. Ja hei kaverit mulla ei oo mitää erityistä koko kesälomalla muutaku et käyn tallilla joka päivä, niin ottakaa puhelin käteen ja call me maybe beib ;) Leiponukki oon aika ahkerasti ku tekee mieli aina kaikkee hyvää :D hehe hupsista. Mä meen pian tekeen ruokaa ja sitte meen varmaan kuvaamaan ja tallille :) tua on kyl tosi kiva sää ♥ niin tosi kiva mennä kuvaamaan! ja nyt sain kauheen innon muokata kuvia :D näyttää kyl postauksekki heti laadukkaammilta ymm. Niin ja mä oon aatellut et voisin tehdä kysymyspostauksen, mutta tuntuu ettei multa sit oikein kyseltäisiin mitään... niin mitä te meinaatte?

HUOMHUOM. Niin ja sit semmosta asiaa, että mitään mun blogin kuvia ei oo tarkoitettu kopioitavaksi, että jos mä nään luvatta niitä jossain niin se on suomen tekijänoikeuslailla kiellettyä, joten voin siitä soittaa poliisille ja mukavat sakot tulee :) että kannattaa miettii ennenkö mitää tekee.












Mahdotonta, sanoi epäilys.
Vaarallista, sanoi pelko.
Turhaan, sanoi järki.
Yritä kuitenkin sanoi sydän ♥

6 kommenttia:

  1. vittuku kirjotat ärsyttävästi,, sönkkäät vaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no anteeksi kamalasti :D:D::D:DD: voisit valaista mua hieman jos toi nuon rasittavaa sitte on :) aina sitä parannuksia saa ehdotella

      Poista
  2. tekisitkö taas semmosen videopostauksen oon ihan rakastunu niihin♥♥3♥♥!♥♥3♥ muuta kivaa täält ei sitte löydykkääää!!!!!!!!!!!1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäät :) Tarkotus olis tehdä kunhan keksin et mistä höpisisin teille ja et milloin saisin sen aikaiseksi!

      Poista