Sivut

lauantai 22. syyskuuta 2012

Hei ihmiset yhdistykää

Jee, meikä on taas menos mukana, terve oon, mutta ääni ei oo viäkää ihan normaali :) Olin perjantaina Teuvalla Essin kans mentiin kattoon Henkkaa ja Jonia ♥ :) Ja sitte oon treenaillu kisoihin ja huomenna ne kisat sitte onki :) pitäkää peukut pystys et ollaan ehjinä maalis ja kaikki menee hyvin!

Tänään aamulla hetiku heräsin niin söin ja heti kamppeet niskaan ja tallille :) Harjailin Saraa rauhas ennen valmennusta ja kokeilin kampauksia huomista varten. Niin tyhmältä ku se kuullostaa mä halun näyttää Saran kans siä estekisois hyvältä ;) vaikka ne onki sellaset harjoitusestekisat. Menin sit lämppäämään Saran valmennusta varten ja sit Mirja piti taas perusteellisen ihanan valmennuksen! mä tykkään Mirjasta niin paljo valmentajana oikeesti :D se on niin hyvä ja sen esimerkit on niin parhaita. Sori mut en jaksa selittää mitä valmennukses tapahtu, tää on muuten ihan liian eläinpainotteista :D Mut sitku valme oli ohi niin hoidin Saran laitumelle ja rupesin itte sit putsaamaan suitset, satulan, suojan jne... Kävelin sitte tallilta kotia :)

Nukahdin päivällä sohvalle ja sit ku heräsin mun ois pitäny lukee mut sit päätin lähtee Ritan kans lenkille ja niin sit lähdinki. Pyysin ensin Annaa mukaan mut se ei päässy, niin pyysin sitte Essiä ja Essi tuli! oli tosi kiva jutella (: nyt sitte istun koneella vaikka pitääs lukee kokeisiin... hups :D


 


 
 
Onko noi kuvat parempia nyt isompana vai pidänkö pienempänä? :)

1 kommentti: