Sivut

perjantai 7. syyskuuta 2012

Kertokaa jotain mitä haluan tietää ~

Oonko mä tulos kipeeks tai jotain? kokoaika kylmä ja kauhee väsy ja kauhee köhä eikä aamusin oo ääntä... no yritetään sinnitellä :) Mun elämä on ny vaan ollu sitä et oon yrittäny kouluun panostaa, käyny kerran päiväs tallilla ja sit ollu vaan Teuvalla Jonin tykönä, tietysti Henkka ja Essi messis mukana! :) ♥ Mä en oo kauheesti ollu vapaa-ajalla kavereiden kans, se johtuu siitä et ne vaan suunnittelee keskenään kaikkee ja ei pyydä mua... emmä halua aina olla kokoaika tuputtaas itteeni mukaan niinku ennen, ei sitte jos ei seura kelpaa. Ja musta tuntuu siltä et jos ite pyydän niitä johki ne on silleen et kai se on sitte pakko, et ne ei niinku haluusi. Muttajuu tänään oon vaan nukkunu päikkärit ja mässänny :D tallillekki vois mennä jos jaksaas... ilkeetä:D tallilla on oikeesti ihana olla ja se on mun "valtakunta", mutta sinne lähteminen on niin vaikiaaa:/ Huomenna mennään Helsinkiin koulusta jonku porukan kans mä en ees oikeestaa tarkalleen tiä ketä sinne tulee :D ainaki Essi♥ se riittä mulle :) Mennään jotain tunti pari jotain taidenäyttelyihin ymm ja sitte päästään vapaasti shoppaileen joksiki kolmeksi tunniksi!♥ pitää ostaa farkkuja ja kaikkia lämpimiä neuleita ymm. Voin tehdä sit erillisen jutun siitä päivästä jos otan kameran mukaan :) Pysykää terveinä heis ♥


 
 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti