Sivut

keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Olen ihminen, en mäkää kestä kaikkee ~

Aattelin tulla teille kertomaan että oon hengis... vai oonko? oon ollu ny viikon pois koulusta! Syypäänä ihana flunssa joka ei sitte lähde kirveelläkään. Kurkku kauheen kipee, nuhaa, yskin keuhkot pihalle, kuumeinen olo, eikä ääntäkää oo ja nyt viä mun silmät päätti tulehtuu :) olen erittäin onnellinen juuuuuu. Mä en jaksa istuu tääl kotona enää ja en nää kavereitakaa ollenkaa :( oon yksinäinen :D

 Tulin just arvauskeskuksesta ja ne otti verikokeet, jonku nielukokeen et tunkee jonku kepin kurkkuun ja sit se oksettaa...... verikokeide tulokset selviää ku meen uusiste lääkärille 5 mais. Haettiin äitin kans mulle sit vähä pullaaaa :DDD haettiin varmaa ainaki 10 :D hupsista. Mä en oikeesti ees halua tietää kui paljo oon lihoonnu.

Vaikka oon ollu kipee niin oon ollu silti valmennuksissa, hihii :D ja tallilla muutenki. Eilen Saralla oli hieroja ja nyt saatiin Saraltaki jumit pois ja jaloille venyttelyohjeita tulevaisuudelle :) jumppa kehiin :D! Ja Hetu sano et Sara olis saanu lihaksia kasaan jee, mut eihän siitä koskaa kumminkaa kauheeta lihaskimppuu tuu ku se on niin siro. Tälläviikolla on tosiaankin ohjelmaa! Sunnuntaina kisoihin nummijärvelle Saran kans näyttämään mistä meidät on tehty :) lauantaina Mirjan kouluvalmennus, torstaina Sara toimii vammaisratsuna Sarin avustuksella. Eli mun pitääs harjoitella estekisoihin tänään tai perjantaina. Apua :D ja mua ärsyttää se että mulla ei oo estesatulaa, niin mistä mä saan estesatulan sinne kisoihin :( en mistää. No eikai haittaa ne on muutenki sellasetki rupukisat :D Meen sinne hyppään luokat 50-60cm ja 60-70cm. Ja nyt ku yhtäkkii rupesinki ajattelee mun on pakko harjotella sinne kisoihin perjantaina, koska Sarahan hierottiin eilen niin se ei oo kovin viisasta.

Musta tuntuu et mä vaan lihoon lihonemistani ja mulla olis kauhee into kumminki liikkuu ja urheilla, mutta täs kunnos se ei oikein onnistu :s mut hetiku oon terve mä rupeen tekeen ittestäni sellasen ku oon aina halunnu :D laihtua en kyl oikeestaan haluu mut lihaksia ois kiva saada ja sillee :)

Sunnuntaina tuli sit Jonin kans kuukausi täyteen ;)♥ onse kivaa ku joku jaksaa mua kattella (: oon oikeesti tosi onnellinen nytte ku kaikki on hyvin, mutta tyhmää vaan olla kipeenä :/

Nyt ku en oo ollu pitkään aikaan koulus mulle on tullu kauhee stressi etten osaa yhtään mitään. Ja kohta alkaa kokeitaki olla... APUA. miten mä selviin hengis, kai mun pitääs tsempata niin paljo mutta emmä mikää robottikaa ole.

Ps. Sori ei oo oikeen kuvia :(


 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti