Sivut

torstai 20. syyskuuta 2012

Mama always told me poppa always warned me don't hang around boys like you

Voi apua voiko olla näin sitkee flunssa? vai onko se ees flunssaa? lääkärit ei oo viekää saanu selville mikä mulla on, eilen otettiin se nielunäyte ja verikokeet ja nyt aamulla äiti herättää mut ja sai taas lähtee labraan ottamaan verikokeita... miksei neny saa kerralla katottuu niistä verikokeista :D tyhmää rampata siä jaku äitin pitääs olla töis niin eiseny mua voi kokoaika sinne kuskata. Ne lääkärit imee mut vaan kuiviin ja kädet kohta täynnä reikiä vaan:(

Eilen muutes ku mentiin 5 mais sinne lääkärille niin ei voi olla todellista, se lääkäri ei ottanu mua tosissaan ja se oli ihan outo! tyhmä vanha mies. Se katto kaikki perusjutut mut oli vaan et joo ei täs mitää ja sit äiti vaan kysy et saako edes yksänlääkkeeseen reseptin niin sit se sanoo et lapsille ei nykyään anneta oikeen yskänlääketta :D oikeesti ei voi olla todellista. Onko seny muka normaalia jos mulla ei oo ääntä? kurkku sairaan kipee et nieleminen sattuu ja on kauheen voimmaton olo kokoajan ymm. Mä vaan siä lääkärillä hihitin ja yritin pidätellä naurua ku se lääkäri oli oikeesti niin tyhmä :DDD hupsista.

Sittekku eilen tultiin sieltä lääkäristä niin äitin piti löytää ittellensä pakostaki housut ja mua oli ihan pakko raahata joukos, eikä äiti uskonu etten oikeesti olisi jaksanut ja mua hävetti olla meikittömänä siel kaupois..... Seppäläs oli joku ala-astelaanen pikkulikka joka oli meikannu ja mä en. Pikkusen pisti miettimään et hetkonen :D mua hävetti vaan ihan hirveesti. No onneksi mä sain Seppästä sinisen Golden Rosen kynsilakan ku makso vaan 50 senttiä, siel oli kauheesti kysnilakkoja alennukses olisin ostanu lisää mut äiti ei antanu :( no meen sinne jokupäivä sitku mennään Annan kans ostoksille niin osteleen lisää niitä :) sit ostin sellaset söpöt vaaleet lapaset ne makso jotain 10e. Sitte 3 mustat legginssit jokka oli tarjoukses 3 kahden hinnalla ja legginssiä mä tarttinki paljo :) ja muutenki pulaa niistä ny. Ainiinjoo ja ne legginssit oli niinku kappaleelta 10e ja sitte ostin sellaset tosi pienet sukat :) en osaa selittää millaset ne on mut sukat :DD hihii. Kuvia niistä en ny ottanu ku musta niis ei silleen kauheesti mitää näkemistä oo ja en saanu niistä hyviä kuvia edes :D

Tänään oon käyny vaan siel labras verikokeis ja kattonu tv ja syöny vähä vaihteeks pullaa :D mä muutun varmaan kohta pullaks :DD haha. Sit olin kuvailemassa Mr. Nallea pihalla koska halusin kuvailla ja ei ollu muutakaan mallia, siitä tuo tyhmä idea siis :D Mä haluisin malliksi, mut mä tiän ettei musta mikää malli koskaa tuu koska mä en oo mallin mitois ja mulla ei oo hyvää ihoa ja kaiken lisäks oon tosi lyhyt. Oon ny vetäny lääkkeitä tää urakalla ja oon ihan sekasin :D et en oo ihan täysillä matkas. Mä haluan kouluun ja voisin mennäkki mutku ei oo ääntä niin se ei oo oikeen järkevää... ja jos tänään niitten verikokeiden ansiosta sais tietää mikä mua vaivaa :) mut jos niistäkää ei löydy mitää niin mitäs sitte? en kans tiedä :D

Tänään mun pitääs jaksaa opiskellakki ahkerasti että pääsis vaikka 9 luokalta läpi ja sais ihan kivan todistuksenki joskus. Mulla on kauhee stressi ku en oo ollu koulus piiiiitkään aikaan ja oon kauheesti muista jäljes :( no eiköhän tää tästä en tiä. Ja kaiken lisäks kauhee ikävä jonia!♥ ja sunnuntain kisakki alkaa pikkuhiljaa stressaan ku pitääs pystyy treenata ja kaikkee.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti