Sivut

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Kun mikään ei mene oikein, seuraa sannaa!!!

HELSINKIIII! me mentiin sinne todellaki ihanalla porukalla :) kaikista ei oo kuvia tai jos on ne on ihan julkaasukelvottomia :DDD pahoittelen osan kuvien laatua ku valo oli mitä oli... no ajatus on tärkein (: ♥ Lähettiin Kauhajoelta joskus 7 aikoihin Helsinkiä kohti :) mukana oli parhaimmat tytyt: Sanna, Riikka, Jenna, Laura, Fanni, Julia, Anni, Eve, Essi M ja Essi K! + muita. Matka suju hyvin ja tylsää ei oikeestaa ollu, mutta oli kyl aika väsynyttä porukkaa :D Tampereella oli pysäkki, jotta tyypit pääsi vessaan ja kauppaan. Kun oltiin Helsingissä me mentiin eka oliko se joku ihme Hanasaareen kattomaan taidenäyttelyy joka oli ihan sairaan köppäänen. Me sinne oltiin piirrelty kaikkea, niin päästiin niitä kattoon sitte :) Lopuksi ku oltiin sielä oltu ihan todella vähän aikaa niin suunnattiin linkkaan ( parien ryhmäkuvien jälkeen niitä kuvia ei mulla vaan oo:/ ) ja lähdettiin Helsingin keskustaan syömään heseen ja sitte sieltä sai mennä vapaasti shoppailemaan neljään asti :) joskus neljän puol viiden aikaan lähetiin takas kauhajoelle. Me oltais Essi M'n kans oltu ihan hukas sielä Kampis jos Sanna ei olisi ollu sielä :D me mentiin aina väärään suuntaan!! Mones kauppas me ei keritty käymään mut ainaki sain ostettyy Onlystä farkut ja neuleen, kummakki makso 29.95e. Sitte viä se oli jos Spirit store tai joku sellaanen niin sieltä ostin iPhone vauvvalleni vihdoinki kuoret jotka makso 19e ja tollasen söpön pinkin röyhelöpaidan joka tais olla sen 20-30e en tarkalleen muista :) Oon tyytyväinen ostoksiini mut kyl olis pitäny saada ostella kaikkee lisää! Jaku me mentiin siel Kampis vessaan niin me aika taidokkaasti sählättiin sielä... me mentiin sittä sinne vessaan Sannan ja Essin kans, niin sitte ku Sanna on vaan sielä kusella niin sitte joku nainen yrittää tupaan niin sitä mä vedän sen naisen kans ovee kilpaa ja laitan sen kiinni ja laitoin lukkoon :D se oli komia tilanne ja Essi vaan paniikis siinä vieres :D Sittekku päästiin hengis takas linkalle ja oltiin matkalla Kauhajoelle Jenna rupee aiva täysii huuteleen siä linkas et mua kusettaa mun pitää päästä kuselle! niin sitte linkka pysähty seuraavan huoltsikan kohas ja me juostiin Jennan kans täysii vessaan ja se myyjä katto aika söpösti meitä.... Ja ku jatkettiin taas matkaa niin pysähdyttiin taas sielä tampereella niin sielä oli myyjänä yks viimmevuoden BB'n asukkaista :o mä olinki et miks se kuullostaa niin tutulta ja näyttää. Matkalla me vaan huudetti/laulettiin täysii jotain kappaleita sielä ja mulla on aika kivoja videoitaki :D mutta oli tosi kiva reissu ja oon rakastunu mun ostoksiin ♥ Aika kiireellä jouduttiin shoppailemaan, joten ei oo mistää Helsingin kaupungista kuvia :( Ja mulla on kauhee stressi ku perjantaihin mennes pitääs olla tettipaikka ja mulla ei oo... onneks mennään maanantaina annan kans katteleen :)




 
 



2 kommenttia:

  1. Sun blogia olis helpompi lukea, jos käyttäisit kappalejakoa :) Muuten kiva hieman pidempi postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paranusehdotuksesta! ja kiitos muutenkin :)

      Poista