Sivut

torstai 21. helmikuuta 2013

Kaunis pieni ihminen sinä olet ainutlaatuinen ♥

Tää viikko on ollu koulus kauheen haikeeta koska viimme viikonloppuna yks poika päätti elämänsä omasta toimestaan. Lepää rauhas ♥ itte tunnen niin suurta myötätuntoo kyseistä poikaa kohtaan, vaikken sitä tuntenutkaan.

Muuten viikko on ollu tosi kiva ja on tapahtunu kivoja juttuja :) Maanantaina olin Annan kans salilla, käytiin kokeelemas millasta se olis ja et jos vaikka rupeis käymään ja näin! Aluks se oli tosi noloo olla siä mutku osas kaikki jutut loppujenlopuks se oli tosi kivaa :) haluun kyl toistekki ja hommataan Annan kans varmaan salikortit. Tiistaina meidän Vili koissu täytti 7 vuotta ♥ hihi on seki ollu jo meillä kauan! Ei oo toista koiraa mikä olis mulle noin tärkee (: Keskiviikkona olin Jonilla ja me oltiin luistelees se 3 tuntia :D haha mutta tiettekö mitä tälläkertaa se oli oikeestikki kiva.... joo oon tainnu seota lopullisesti :D En oo viimmevuonna kaatunu jäällä enkä tänäkään vuonna, mutta ku tulin jäältä pois kaaduin ku luistimet lähti alta ja lensin häntäluulle... sattu ihan mukavasti.

Ilmoitin mut ja Saran estekisoihin myrkkyyn jokka on nyt lauantaina eli 23.2 :) Mua jännittää/pelottaa ihan sikana miten ne menee, Saran kans ei oo mitää ongelmaa mut mulla on itteni kans ongelmia istunnan ja sellasten kanssa, mut katotaan nyt kuinka menee :> Ilmoitin meidät luokkiin 40-50cm ja 60-70cm, toises on A.0.0 ja toises A.2.0 arvostelu. Satu tulee mun kans ja me mennään äitin kyytillä. Ollaan ihan hirveesti Satun kans kisoja suunniteltu ja toivottavasti menee hyvin ja on hauskaa! :)

Täs vähä muutama huono kuva ja erittäin söpö nomakeup kuva mun nassusta :> ja mr. possu♥







6 kommenttia: