Sivut

perjantai 1. maaliskuuta 2013

As hard as you try

Ensinnäkin anteeksi kauheesti tää viivästys! :/ Mä nukahdin illalla odotettua paremmin menin jo joskus puol 10 nukkumaan. Aattelin etten saa nukuttuu ku jännittää niin paljo, mut sit mä heräsin kumminki jo 7 ja siitä asti oon puol 9 pyöriny sängys ja pelannu puhelimella....

Tallille menin 9 maissa ja ruvettiin laittaan traikkua valmiiksi ymm. Ruvettiin sitte onneks hyvis ajois laittamaan hevosia traikkuun, koska Sara ei sinne halunnu mennä. Miksei kukaan heppa oikeesti voi mennä sinne vaan nätisti? mikä Saralle ny yhtäkkiä vaan tuli? Yritettiin Saraa sinne joku tunti kunnes se vihdoinkin saatiin sinne ja siinä tunninaikana olin saanu jo purettua ulos mun stressin ja jännityksen kauheina itkupotkuraivareina.... Liikaa ihmisiä häsäämäs jaku kukaa ei kuunnellu mitä mä halusin. Onneksi oltiin perillä joskus 11.30 vähäennen jos oikein muistan ja ehittiin hyvin ilmottautua sekä sen jälkeen mennä käveleen rata läpi ja opetteleen se :) Rata oli tosi helppo, mutta mua vähä jännitti ku siinä oli laukanvaihtoja ku ei oltu Saran kans hetkeen sellasia tehty. 40-50cm oli 6 esteen rata ja 60-70cm oli 9 esteen rata.

Radankävelemisen ymm jälkeen mentiin hetkeksi aikaa kattomaan puomiluokkaa ja sitten laittaan Sara valmiiksi. Kävelin pihalla ja sit mentiin ryhmissä verrytteleen maneesille. Sara oli tosi hyvä, se oli napakka pohkeelle, energinen ja eteenpäinpyrkivä, mutta silti pidätteet meni läpi. Eli toimi kuin unelma :) Verkassa hypyt oli hyviä, mutta musta Sara hyppää isommilla paremmin. Sara oikeen imi esteille, eikä se kieltäny eikä pudottanu, mutta välillä hyppäs vähä turhan läheltä tai kaukaa. Verkan jälkeen ku oli mun vuoro saatiin puhdas rata ja kaikki palkittiin :) Tarkkaa sijaa ei tiedä, en oo varma mut ehkä kuudensija oltiin. Olin tosi tyytyväinen heppaan ja kaikki meni niinku piti!

Mentiin taas Saran kans pihalle kävelemään ja sitte taas ku pyydettiin verkkaamaan mentiin maneesiin. Sara oli paljo säpsäkämpi ja sai tehdä pidätteitä enemmän, mutta ei se menoa haitannu. Verkka meni tosi hyvin paitsi meinasin tippua kerran :D Se tais olla silleen et luulin et Sara hyppää kaukaa mut se hyppäski läheltä niin upposin ponnistukses satulaan ja sitte alastulos menin nätisti kaulalle.... :D Mut sain itteni ylös ja jatekettiin normisti :) Verkan jälkeen meillä oli heti ekana vuoro mennä rata ja rata meni tosi hyvin 6 esteeseen asti kunnes menin vasemmalle vaikka olis pitäny mennä oikialle. Ärsyttää niin paljo ettei oo tosikaa! tein sit kiepin ja jatkoin radan puhtaasti mutta saatiin siitä mun unohduksesta 4 virhepistettä. Oltiin sitte Saran kans luokan 6 ajalla 64,19 oltais varmaan oltu 3 jos en olisi munannu.... ARGH.

Oon kumminki tyytyväinen päivään ja kuinka kisat meni, koska sain sitä mitä halusin :) Eli heppa toimii ja tekee puhtaan radan, sekä muutenkin saisin tietää kuinka heppa toimii kisois (: En tullu voittoo hakemaan tai mitään tavoitteena vaan oppia tunteen heppaa ja saamaan puhdas rata. Kuski mokaili mut heppa oli mitä parhain ♥



Vedin 40-50cm radan sarjan vipan esteen ilman jalustinta :D lol






Kuvien laadun takaa maneesi :)))) maneesi on musta oikeestikki yks haastavimmista kuvauspaikoista.... mut kiitos Annalle kuvista ♥ Äiti oli kuskina, Satu auttamas ja neuvomas ja mitä parhaimpana kisakaverina! kiitos sulle ja Karolle seurasta ♥ ja Anna kuvaamassa ja auttamassa :) oli ikimuistoinen reissu!

Kirjottelen myöhemmin täs lähipäivinä mitä oon lomalla tehny ja näin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti