Sivut

keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Tell me that you need me

Suunnitelmat meni aivan uusiksi. Meidän piti mennä keskiviikkona mökille ja perjantaina Poweparkkiin, mutta keskiviikko aamuna äiti ja iskä oli päättänyt sekoittaa pakan tyysti. Äiti ehdotti, että jos me mentäisiin torstaina Powerparkkiin ja perjantaina viikonlopuksi Ikaalisiin iskän ja Petrin kanssa, koska Ikaalisissa oli kilpailut mihin he osallistuivat. Päätettiin "hyväksyä" äitin ja iskän ehdotus ja Joni tulikin meille keskiviikkona.

Torstaina aamulla joskus 9 maissa lähdettiin ensin Seinäjoelle, koska olin sieltä bongannut liikkeen mistä saatiin Saralle 50€ uusi ohut vuorellinen sadeloimi. Mukaan tarttui kuitenkin vielä harjallinen kaviokoukku. Sieltä sitten jatkettiin Powerparkkiin ja oltiin joskus puoli 12 aikaan siellä, ellen aivan väärin muista. Oon ollut aina huvipuistoissa sellainen, että oon arka ja en mee oman mukavuusalueeni ulkopuolelle. Tälläkertaa sitten ajattelin ylittää itseni ja muutenkin mennä hurjimpiinkin laitteisiin Jonin takia. Äiti oli meillä kuskina ja muuten vain mukana, ei äiti enää mihinkään laitteisiin mene. Pari asiaa mulla kuitenkin oli selviä, en mene boosteriin, enkä vapaapudotukseen. Olin Annan kanssa viimmeksi kun siellä oli vielä se valkonen ja nyt siellä oli se uudempi, mikä on vihreä ja paljon korkeampi. Muistan kuinka kauhia se oli, niin korkeempaan en todellakaan aikonut mennä. Mutta menin suunnilleen kaikkiin, vaikka kuinka pelotti :D Joissakin kuvissa voi bongata mun kauniit ilmeet. Vähän heikotti välillä, olihan se kuuma päivä, mutta oli todella kivaa! :)

Kerron viikonlopusta (Ikaalisista) myöhemmin, koska en voi/viitti nyt kuvia ladata tänne bloggeriin, koska meidän netti ottaa siitä herneen nenään ja vetää melkeen ittensä toimintakyvyttömäksi pariksi päiväksi... Mutta viikonloppuna viimmeistään teen sitten siitäkin, kun ei tarvitse
viikonloppuna oikeastaan konetta käyttää :) Ja toisaalta ihan hyvä niin, ettei tule kauhean pitkää postausta!








Powerparkin uusi tukkivenejuttu oli tosi kasteleva :D

Me ollaan Jonin kanssa tässä aivan tuolla ylhäällä!


Törmäilyautotkaan ei ollut se mun juttu :'D

2 kommenttia:

  1. tuliks tos pegasukses huono-olo? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm.. mä en oo aiva varma :D mut mun mielestä se oli ihan hirvittävä, joten ilmeet on sen mukaisia XD

      Poista