Sivut

keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

I had no idea of the state we were in

Mun huone on ihan sairaan kuuma, niinkuin koko yläkertakin. Yöt on ihan täyttä tuskaa, kuten päivätkin, niin nukun todella huonosti. Kun nukun huonosti, niin ei oikein ruokakaan maistu (paitsi herkut), niin osa varmaan osaakin arvata, että asia kostautui mulle. Eilisen ratsastuksen jälkeen kun olin ollut jo kotona melkein tunnin ja katsoin televisiota, niin mulle tuli todella huono olo. Tämä mun olotila ja ratsastus ei vissiinkään sopinut yhteen. Tiedätte varmaan mitä huonosta olosta seuraa... :D Onneksi olo sen jälkeen sitten helpotti ja pääsin suhteellisen hyvillä mielin nukkumaan.

Tänään oon ollut äitin kanssa kaupassa ja kaupasta mukaan tarttui muutama uupunut ostos. Ostin vihdoinkin ensimmäisen lämpösuihkeeni! En suorista hiuksia tai mitään, mutta aina silloin tällöin kiharran hiukseni, niin uskon tuotteen olevan hyvä. Ja sitäpaitsi kestääpähän yksi puteli kauan aikaa :) Ostin Franck Provost Paris'in Professional care heat protection spray'tä. Se haisee todella hyvältä ja kokeiluksi laitoin sitä vähän hiuksiin, niin se saa hiuksista pehmeän tuntuiset. Lämpösuojaa tällä on 180 asteesen asti ja luultavasti se on riittävä, ei mulla oo mitään hajua kuinka kuumia kaikki kihartimet sun muut on :D Toinen asia minkä ostin, ei uupunut multa, mutta näin muistaakseni tästä mainoksen ja ajattelin kokeilla. Rakastan Doven tuotteita, kaikenlaisissa muodoissa, joten haluan todeta tämänkin hyväksi. Kyseessä on Doven Nutritive Solutions joka hiuksiin laitettava, pestävä tehohoitoaine. Tuotteen pitäisi syvähoitaa hiuksia ja sulkea hiussuomuja siloittaen pörröisyyttä ja karheutta. Tämänkin haisee ihan äärettömän hyvältä! Voin vielä myöhemmin testattuani nämä kunnolla kertoa mitä olen tykännyt niistä :)

Sain äitin myös suostumaan Seppälässä käyntiin, niin Seppälästä kotiutin kaksi Seppälän omaa Nails Hologram kynsilakkaa, harmaan ja sinisen. Lakkasin kynnet niillä kokeeksi ja täytyy sanoa, että vaikuttavat oikein kivoilta. Hologram efekti on kynsilakoissa aivan mahtava, levittyy kynsilakka todella hyvin, mutta miinuksena on peittävyys. Peittävyys ei ole niin hyvä, kuin olisin toivonut, mutta mistäpä löytäisi itselleen täydellisen lakan. Oon vähän kuvaillut, auttanut äiti rippijuhlatouhujen kanssa, fiksannu skoposta pari juttua ja oltiin äitin kanssa tallilla :)




Onko kukaa muu kattonu Valkoista Kuningatarta? :) 







Pahoitteluni sotkusista kynsinauhoista ymm, mutta halusin teille jo esille tän miltä näyttää kynsillä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti