Sivut

lauantai 6. heinäkuuta 2013

Every breath, every hour has come to this ♥

Mulla on tylsää ja just oikeenlainen fiilis tekemään tälläisen postauksen, joten tässäpä tulee "tarina" miten me ollaan Jonin kanssa ruvettu seurustelee, ku ollaan kumminki eri paikkakunnilta ja kaikkee :)

Ennen Jonia en oo oikeestaan ollu kunnon suhtees, kaikki on ollu niinku sellasia et facebookkiin ei oo laitettu ja ne ei oo kestänykkää edes kauaa. Mutta näin Jonin ekaa kertaa ku menin Essin kanssa Teuvalle linkalla, ku Essin poikaystävä asuu sielä :) Me oltiin jonkinaikaa apsilla ja mentiin sitte Henkalle. No Juuso ja Joni tuli sit sinne, niin me oltiin sieltä neliste vaan ihan perus.


Aikaa meni ja sit mä vaan jotenki aattelin, et voisin ruveta jutteleen Jonille. No me sit ruvettiin juttelemaan, ilman mitää sellasia et joo vois ruveta seurusteleen ja näin. Ruvettiin puhuun paljo puhelimeski, monia tuntia ja opittiin tuntemaan toisiamme hyvin. Kerran puhelimes Joni sano, et se taitaa olla ihastunu muhun ja mäki sanoin sille, mutta ei siitä tullu mitenkää sen suurempaa numeroa kumminkaan, et oltais oltu silleen et joo ruvetaan seurusteleen.


Juteltiin kauan aikaa ja sit päätettiin et tuun Teuvalle, Jonille. Niin me mentiin sit Teuvalle taas Essin kanssa, oltiin neliste apsilla ensi jonkin aikaa minä, Joni, Essi ja Henkka. Sen jälkeen sit mentiin Jonille ja katottiin leffa, Sherlock Holmes. Sit siinä leffan aikana Joni pussas mua ja me juteltiin ja näin :)


Sitte Joni tuli meille vuorostaan ja oltiin meillä, meillä oli kaikkia muitaki kavereita, koska oltiin tultu kyliltä pyörillä meille. Vietettiin aikaa kavereiden kanssa ja tutustuttiin Jonin kanssa yhä paremmin ja nyt me esiinnyttiin ns. parina :)


Siitä päivästä tuli sit meidän vuosipäivä, eli 16.8.2012 ja ollaanki muutaman kuukauden päästä oltu vuosi ! ♥ Me ei koskaan Jonin kans päätetty et joo nyt me ollaan seurusteltu, vaan tuli yhdes vaihees sellanen tilanne, että hetkonen kauanko me ollaan seurusteltu ja näin :D Joni on mun ensirakkaus ja siitä on tullu mulle ihan hirveen tärkee. Meillä on muutenki mun mielestä niin erityinen suhde, koska me ei riidellä muutaman kerran ehkä ollaan. Me ei olla oikeestikkaa kertaakaa kunnolla riidelty mikä on vähä jännä kyllä, mut seki voi vaikuttaa, et jos vaikka vähä kokeeki mustasukkaasuutta, niin me kerrotaan se ja puhutaan niinku se asia heti selväks. Me ei anneta asioiden niinku paisua kauheeks riidaks, vaan sovitaan se heti. Tällähetkellä ei tunnu ees mahdottomalta ettenkö voisi olla Jonin kans koko loppuelämääni mutta aika sen näyttää :) ♥

Moni nuori, joka on parisuhtees varmaan miettii sitä, etteikö haluaisi olla kauhee bilehile ja harrastaa jotaki yhdenillan juttuja. Mulle se ei oo koskaa sopinu, enkä oo halunnu olla sellanen mutta oon silti miettiny paljo tätä asiaa. Mutta koska sitoutuvaisena ihmisenä haluan, et herään aamulla saman tyypin kanssa kun menin nukkumaankin. Mä haluan olla yhden ihmisen rakastettu ja että mulla on aina sama tietty ihminen turvana. Musta mikään ei voita sitä tunnetta ku tietää olevansa rakastettu ja että aina joku odottaa sua ku sä meet johonkin ♥ Näin mä oon asian päättäny ja mielummin vietän mun "villit nuoruusvuodet" Jonin kans kattomas leffoja kotona ja joskus lähtee johki kavereiden kans ja näin :D

Mutta mä lähden tästä kohta Essille ja sit illalla tallille :) Oon ollu Jonilla yötä ja nyt muuten ollu viikonlopun kotona ku Joni on Vaasas. Mutta maanantaina Joni tulee varmaan meille! 


4 kommenttia: