Sivut

torstai 18. heinäkuuta 2013

Haaste

Sain haasteen Millalta, kiitos siitä :) aattelin samantien tehdäkki sen !

Säännöt:
Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä uudet 11 kysymystä. 4. Pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa. 5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut.

11 asiaa minusta:
1. Mulla on silmälasit, mutta käytän piilolinssejä.
2. Oon oikeasti ollu blondi, mutta mun hiukset on tummunu.
3. Mä vihaan hyöneisiä, etenkin ampiaisia.
4. Rakastan käyttää mekkoja, korkkareita ja laittautua, olla niinku prinsessa ;)
5. Oon henkeen ja vereen kauhee Applefriikki.
6. Oon tullu riippuvaaseks Joniin, että jos me erottais niin en haluu ees ajatella mitä tapahtuis... :D
7. Rakastan eläimiä ja ne tuo mulle mielenrauhaa
8. Jankutan helposti erilaisista asioista ihan liikaa huomaamattani, en osaa niinku pitää turpaani kiinni.
9. Oon tosi herkkä ihminen, et joitaki asioita mulle ei kannata sanoo läpällä ku voin ottaa ne hyvinki tosissani.
10. Materialismionnellisuus.... <3
11. Mulla on kauhee pakkomielle facebookkiin :'D (ylläri)

11 haastajan kysymystä:
1. Kerro kokonimesi.
- Katri Emmi Sofia Hakola
2. Haluatko asua maalla vai kaupungissa?
- Hmmm.... tää on aika vaikee, ku mä viihdyn molemmissa mut sellases paikas olis kiva asua et asuisin jossain kaupungissa mistä olis lyhyt maalle :) koska rakastan olla maalla ku ajatukset kulkee ja on rauhallista. En tykkää olla kauhees ihmistungoksessa ja hälinässä.
3. Mitä teet sadepäivinä?
- Koneella tai katon leffaa... tylsä elämä :D
4. Kaakao vai kahvi?
- Ehdottomasti kaakao !! :)
5. Eläimillä valjaat vai kaulapanta?
- No se riippuu eläimestä, mut uskon et eläimet tykkää itse enemmän valjaista :)
6. Ratsastus vai ravit?
- Ehdottomasti ratsastus !
7. Käytätkö mielummin silmälaseja vai piilolinssejä?
- Piilareita :)
8. Kesäsi kohokohta?
- Monien vuosien puhumisen jälkeen vihdoinki Annan luo Unkariin <3 ja Roosan kans viä ! :)
9. Persoonallisin piirteesi?
- Tähän on vaikee vastata :D hmm.... ehkä empaattisuus?
10. Mielipiteesi lävistyksistä?
- Lävistykset on jees jos esim naamassa on vaan pari :) ku musta kumminki ihminen on kaunis ilman mitää kauheita metallikilluttimia :D Et mikkää korvikset, napakorut ymm ei nin haittaa mut jos on ihan hirveesti kauheen näkyvillä paikoilla :)
11. Unelma-ammattisi?
- Haluisin suunnitella ja sisustaa erilaisia taloja ymm :) ja siinä "sivubisneksenä" olla hevoshieroja ja tehdä akupunktioita, kengittää ja sellasia hevosiin liittyviä juttuja !

11 kysymystä haastamilleni:
1. Lempipuhelin merkki?
2. Harrastukset?
3. Kissa vai koira?
4. Millainen olisi unelmakotisi?
5. Millaiseksi kuvittelet elämäsi 10 vuoden päästä?
6. Haluaisitko itse muuttua jotenkin "paremmaksi"? millä tavalla?
7. Millaisena ihmisenä näet itsesi?
8. Missä maissa olet käynyt?
9. Missä olet hyvä?
10. Lempikappaleesi?
11. Mitä teet yleensä?

Haastan seuraavat blogit:
- Mä en kerkee nyt haastamaan ketään niin tehkää te kaikki lukijat tämä :) ! ja kommentoikaa jos teitte haluun lukee sen (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti