Sivut

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Ootsä lammas? vai leijona?

Oon ollu nyt Essin kans kylillä ja ollaan saatu jutella henkilökohtasista asioista, mistä pitääki joskus saada puhuttua jonku kans, niin nyt on jotenki niin hyvä fiilis :) vaikka ei mikää siis painanu mun mieltä, mut oli kiva saada puhuu asioista.

Mutta mentiin eilen Hennan kanssa aika myöhään illalla, joskus 9 maissa kuvailemaan Sotkaan ja kello oli jotaki puol 11 ku olin kotona jos oikein muistan :) Oli mukavaa olla kuvailemassa ja mitä parhaimmassa seurassa ! Mulla oli jo eileen kauhia hinku saada julkaastua nää mun kuvat tänne blogin puolelle, mitä Henna oli musta ottanu, mutta sitte laitankin ne vasta nyt. Mikä teidän mielestä on parhain noista kuvista, mitä otettiin musta? mielipiteitä ja kommenttia? :)

Tulin just mun serkun rippijuhlista ja oli kivaa nähdä sukulaisia :) Illalla olis tarkotus viä mennä tallille, tuskin sen kummempia ihmeellisyyksiä teen tänään. Ja ei en oo unohtanu esitellä teille Ruottin ostoksia, mutta mä viä mietin miten esittelisin ne teille :) että malttakaa odottaa !















7 kommenttia:

  1. oot jokasessa kuvassa niin kaunis, etten osaa sanoa. Mutta tykkäsin ehkä eniten viidennestä kuvasta! :-)
    → hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ota tää sanavahvistus pois blogistas en jaksa muute lähettää kommenttia 8''''<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä otin sen äsken pois :o eikö se muka sit lähtenyt mur 8<

      Poista
  3. Värilliset on hienoimpia, koska niistä näkyy aurinko ja sen värit :)

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia kaikki! mutta mun mielestä kolmas kuva on paras;)

    VastaaPoista
  5. P.S. kiva kaulakoru ;)

    VastaaPoista