Sivut

tiistai 2. heinäkuuta 2013

I know you will

Mä oon kyllä yleensä sanojeni veroinen ja en petä lupauksiani, mutta täälä blogin puolella en saisi vissiin luvata yhtään mitään :D Oltiin Parras Jonin, Roosan, Juuson, Henna, Hetan ja Teemun kanssa, mutta otin vain pari maisemakuvaa :o ! No ei se mitään, pääasia et meillä oli tosi kivaa sielä ja sain nähdä Jonia :) ♥

Joni tuli meille sit lauantaina yöksi ja oli meillä maanantaihin asti :) Käytiin tallilla, oltiin kylillä, grillattiin, oltiin koirien kans ja sellasta. Oi että ku oliski helppoa asua Jonin kans ♥ Ja mun rakas isoveljeni sano mulle, et kuka mun kans jaksaas asua ku oon niin rasittava :D haha ♥ Kyl sitäny vaativa vähä olla pitää......

Sara on nyt terve, mut sillä on tullu joku ihme patti :o Seurailen sitä ny jonkinaikaa, ettei heti oo aina soittelemas eläinlääkärille, koska se ei edes vaivaa Saraa ja se käyttäytyy ihan normaalisti :) Raukalla muutes nenä ihan palanu, mutta alkaa olla jo parempi, ku oon laittanu siihen aina tummelia ja nyt se antaa jos turpaansa koskeakki normaalisti (: Sara on ollu nyt ratsastaessa ihan super ! ♥ Se kulkee omalla moottorilla, menee liidokkaasti, tasaisesti ja kevyesti ja muutenki kuuntelee hyvin apuja ymm :) Sekä säilyttää muotoaki jo hyvin ! sekä oon huomannu et oon itekki kehittyny aika paljo, mutta mulla on vielä niiiiiin paljon opittavaa ja voisi vieläkin sanoa etten osaa ratsastaa. Saran kanssa pitäisi treenata lastausta, mutta aikaa ja inspiraatiota ei tunnu löytyvän, sekä tarvitsisin ammattilaisen apua. Sara on vähän pulskassa kunnossa ja haluaisin sen olevan timmi, joten nyt kun kaikki ovat jossakin voin rauhassa treenailla Saran kanssa päivät pitkät.

Mua ihmetyttää osa mun nykyisistä kavereista, ku okei kaikki tuntee mut niinku mun kaverit suunnilleen ainakin. Mutta silti kukaa ei osaa ottaa sitä vastaan, että mä oikeesti oon suorasanainen ihminen ymm niin jos ei kestä sitä mitä mä sanon, voi olla ihan hiljaa tai sanoa vain et loukkaannuin tosta :D koska musta on turha ruveta riiteleen asiasta, enkä ees haluaisi riidellä. Niin nyt musta puhutaan paskaa koska oon suorasanainen ja  kerron mielipiteeni, enkä ala valehtelemaan joten ookoo en saisi olla oma itseni :D










hahahaha ihana ♥ huomakkaa mun aamutossut :DDDD ajeltiin tolla traktorilla vaikka kuinka paljo ja se on tuunattuki ;)





© Kuvat on ottanut minä, Joni tai äiti :)



8 kommenttia:

  1. meette saran kans niiiiiin hienosti! :)

    hmph, oot vaan oma ittes äläkä välitä muitten puheista!:)

    VastaaPoista
  2. "kukaa ei osaa ottaa sitä vastaan, että mä oikeesti oon suorasanainen ihminen ymm niin jos ei kestä sitä mitä mä sanon, voi olla ihan hiljaa tai sanoa vain et loukkaannuin tosta"
    Olisko aika katsoa peiliin? Asenteesi näyttää olevan se ettei itsessäsi ole, eikä voi, olla mitään vikaa... Omaa luonnettaan kannattaa toki tuoda esiin, mut kannattais sit huomioida muutkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mua naurattaa nyt niin paljon :D musta sun on turha puhua ku et tunne mua että millanen oon tai että olisin itserakas paskiaanen. Mä kyllä huomioin muutkin ja huomioin muita enemmän kuin itseäni, sen voit vaikka kysyä parhaalta ystävältäni, Jonilta tai ihan keltä hyvältä ystävältäni :) ja en olisi uskonu et alennut anona täällä bloginkin puolella itkemään mutta samapa mulle tuo, ei mun elämä oo pilalla sun takias tai sun kavereittes. Mä annan asian olla (koska joku ei selvästikkään osaa itse katsoa peiliin) ja en puhu sulle mistään enää :)

      Poista
  3. Voi sun on turha välittää noista jotka aukoo päätänsä siit, et oot suorasananen. Itekki oon aika suorasananen ja ylpee siitä! Pitäskö asiat muka aina kierrellä ja kaarrella eikä sanoa totuutta? Tottahan tuokin, että muut pitää ottaa huomioon mutta kyllä silti asiat on parempi aina sanoa suoraan miten ne on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥ Mielummin kyl mäki haluisin et mulle puhuttais suoraan ja totta, ku et valehteltais ja kaunisteltais totuutta. Pitäähän toki mutta se on sen päätettävis kelle puhutaan suoraan, että tekeekö siitä riidan vai ei _D

      Poista
  4. sulla on ihana blogi ja sillee c: Ja tulin siihen tulokseen, että liityn ♥ Kirjoitat sujuvasti, kuvat on laadukkaita ja tarpeeksi isoja (: +oot kaunis! Mutta tän sanavahvistuksen voisi ottaa blogistasi pois,niin olisi helpompi lähettää kommenttia!
    >hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ! ♥ joo ittekki vihaan sitä mutta enpäs ole hoksannukkaan että mullaki on varmaan se :D otan sen pois kunhan löydän sen mistä se pitää ottaa pois :)

      Poista